na 3 maanden van de zwangerschap kreeg ik wat last van menstruatiekrampen en de weken voor mijn eerste menstruatie begon alles pijnlijk en wat zwaar aan te voelen. na mijn eerste menstruatie (begin vorige maand) was het over. ik dacht dat het kwam door de 'aanloop'' naar de menstruatie. het zit echt in mijn onderbuik en als ik heb gewandeld doet het nog meer pijn. Alsof er een baksteen in zit. De volgende dag is het over tot dat ik weer buiten aan de wandel ga. Dan heb ik ook savonds last op het moment dat ik opsta. Afgelopen nacht heb ik behoorlijk wat vage scherpere pijn gehad en het is nog niet helemaal over. Een volle of een lege blaas maakt ook niets uit. En ik ga altijd op tijd naar het toilet. Bij tillen en zware dingen verschuiven doet het overigens ook pijn. Enig idee wat dit kan zijn? of iemand die een tip heeft. Na de bevalling had ik nergens last van, maar zo na een maand of 3 is het ineens op komen zetten. Ik heb het idee dat ik mijzelf aanstel. En ik heb echt een muts van een huisarts.