ik kon ook nooit relaxt douchen, nu neem ik hem gewoon mee.. hij lekker spelen met water en ik lekker douchen
Ik ook niet, snap niet eens waarom ik me verantwoord, het werkt voor ons allebei het beste dat is het belangrijkst toch.
@Juffie: even er vanuit gaand dat je geen dikke wollen spuugdoekjes gebruikt kan dat helemaal geen kwaad. Mijn dochter duimt wel dus die heeft haar duim in haar mond. En minimaal in doekje in haar hand en vaak haar hoofd tussen de knuffels. Zodra ze sterk genoeg zijn om zichzelf op niet manier te positioneren kan dat helemaal geen kwaad. Hun overlevingsinstinct is zo sterk dat ze er echt zelf onbewust wel voor zorgen dat ze voldoende adem kunnen halen. @Mw: hoe ging het vannacht?
Dank je vaddie, nee gebruik geen dikke wollen doekjes. Gewoon die kleintjes van prenatal. Ze is inderdaad sterk genoeg om het doekje weg te trekken....toch maar eens proberen vannacht...en hopelijk slapen.
Haha ja ik had ook verwacht dat ze wel kon los staan. Kon ze ook ! Maar ze durft nietmeer haha. Klimmen is meer haar hobby dat kan ze wel heel goed. Maarja eerst staan en dan hopen dat z van haar angst af is voor de douche. Zodra dat gebeurt gaatvde fles er ook af en dan zal ik vast een wat betere moeder zijn
haha agh over met je kindje samen douchen zullen de meningen ook wel verdeeld zijn, straks krijgt ie shampoo in zn oog!
Mijn zoontje van 15 maanden krijgt ook een flesje water mee in bed. Waarom? Omdat hij net als ik s'nachts weleens wakker wordt en dan dorst heeft. Bij mij staat er ook standaard een glas water op m'n nacht kastje. Hij drinkt hem leeg en tukt dan verder. Ik kan wel dingen bedenken die slechter zijn voor het gebit dan drinken uit een flesje... Maar goed iedereen z'n eigen ding. Ik vind het niet raar een flesje in bed.