En arme bibi heeft ook nog een bonushond en een bonuskind om ervoor te zorgen.. Maar dat is net zo druk als ern hamster haha
Misschien moet ik maar aan het Beheer vragen of mijn account naam veranderd mag worden in Djizzebella.
Ik woon in de buurt van Deventer. Maar ligt ook aan welke wijken. Niet iedereen is zo maar er lopen hier in de buurt wel wat van die types rond. En het merendeel is 'normaal'. Zijn trouwens wel vriendelijke mensen vind ik hoor.
Ach die zitten er misschien ook gewoon op voor het geval dat ze zich vervelen en eens willen lachen. Ik zit ook op eentje maar kijk eigenlijk zelden erop. Straks misschien eens
Wel typisch in de powermommy's groep: Overal binnen no time tig reacties, behalve als iemand een vraagt stelt over haar hoogbegaafde kind en onderwijs hiervoor.
De wereld is verdoemd ! Waar op Facebook lezen jullie dit soort bizarre berichten? Niet dat ik dit persee op mijn tijdlijn wil zien overigens . Echt heel raar ...
Ik zag toen een collega erop staan en vroeg aan haar wat ze er van vond en zij bleek er ook op te zitten puur uit verveling en leedvermaak dus als je een bekende ziet waarvan je het niet verwacht dan weet je gewoon dat die het doet voor de lol denk ik
Haha iemand uit mijn vriendenlijst werd erin getagd in de reacties, dus zodoende kwam ie bij mij tevoorschijn.
Nondeju.... Dit is niet echt. Toch? Dit is gewoon iemand die zich stierlijk verveelt. Kan niet anders