Ik heb wel het idee dat de proud to be van een ander niveau is dan de powermommys. Correct me if im wrong Van de eerste ben ik geen lid, alleen de tweede, maar de powermommy’s vind ik echt heel erg meevallen. En nee, het zijn niet allemaal even heldere lichten, maar dat is ook niet iedereen op zp. De reacties onder bijvoorbeeld een rumag post zijn soms vele malen erger dan op de powermommys pagina
Als het een miskraam is dan heb je zoiezo nog hcg in je bloed en urine. Dat zie je niet door in je vagina te kijken hoor. Vroege miskraam is wanneer je een positieve test hebt gehad die niet oploopt en je dan alsnog ongesteld wordt. Sorry maar een huisarts heeft nou eenmaal geen verstand van gynaecologische zaken, en als ze dan gaan roepen dat het een miskraam is zonder dat er een positieve test is geweest shoot me Wanneer was je eisprong? Volgens mij is het bericht verwijderd. In ieder geval kan ik de reactie van haar op mij niet meer lezen.
Wat ev dat je deze foto hier deelt. Heb je gevraagd of moeder dat oké vind? Ik vind dat echt zo niet netjes!
Eens. En sowieso, die groep is toch besloten? Ik zou aardig pissig worden als ik zou merken dat mijn bericht openbaar wordt gezet, ook al staat mijn naam er niet meer bij. Maar ik ben dan misschien ook wel een partypooper.
Sorry sorry sorry totaal niet bij stil gestaan , ik ga het gelijk verwijderen. Echt heel dom van mezelf Bedankt dat jullie mij erop gewezen hebben, kan inderdaad echt niet @Whysteria @boogiebril @Mammielove
Het lijkt me niet de bedoeling dat we anderen belachelijk gaan maken of dat er berichten van anderen openbaar gemaakt worden. Daarom doe ik dit topic dicht. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl