De keuze voor wat? In jouw situatie zou ik er persoonlijk voor kiezen om te wachten met het proberen te krijgen van kinderen tot jullie leven en inkomen wat meer stabiel is. Maar het is dan ook niet mijn situatie, maar die van jullie en wie ben ik om daarover te oordelen..
Ik heb het begin getypt hoe het 2 jaar geleden,nu hoef ik nog maar een jaar in de wsnp en ggz heeft alles afgesloten...De terp hebben we nog tot mei...Alles gaat goed! We zijn nu beland in ronde 19 en als ik bv nu zwanger zou zijn komt de beeb over 9 maand en in die 9 maand hebben wij alles nog beter voor elkaar...ik wou ff checken hoe men reageert op nog een ergere situatie als thunder...
wat fijn dat je over een jaar met een schone lei kan beginnen. Wees er maar blij om dat het in Nederland zo fijn geregeld is.
Nou ja, alsof zij alleen met een schone lei kan beginnen omdat het in Nederland zo fijn geregeld is Als zij de hele dag op de bank zou liggen wachten op niks, zou ze over een jaar echt niet met een schone lei kunnen beginnen hoor! Wat ik wil zeggen is, dat ze er zelf ook hard voor geknokt heeft/knokt/gaat knokken.
Ja dat zeker,eigenlijk hebben we niks te klagen (1x ben ik het met je eens!) Maar ja zo zal het altijd zijn,mensen klagen altijd...Al zijn ze zo rijk als een speenvarken...
Ja ik heb geknokt,en gejankt...Ik heb gelukkig de kans om dit recht te zetten...En nee heeft niet met nederland te maken,onze politiek deugt niet...Het is arm tegen rijk (werd al een keer gezegt)
Jemig wat een reacties van sommige mensen! Wees blij dat we hier in Nederland de mogelijkheid hebben om mensen te helpen! Waar gaat het over zeg! Ik vind het heel erg goed van de dames dát ze hulp zoeken. Ze zijn bezig om er van alles aan te doen om hun kindje een zo goed mogelijk leven te geven. Bezig voor de toekomst. Heel erg goed dat er bijzondere bijstand is en proffessionele hulp! Zet 'm op dames! Jullie zijn heel goed bezig! Liefs, Aleida
Hou toch op zeg! Heb je alles wel goed gelezen? Achtergrond info... Hoe wat waardoor is de situatie ontstaan?.... Ach, waarom reageer ik eigenlijk?! kost me onnodig energie. Gebruik het liever voor wat anders... de groeten, Aleida
heb gelijk dat liedje in mn hoofd van ciske de rat.... "krijg toch allemaal de ....." la die la die la die laaaaaaaaaaaa... Meiden geniet van je weekend, je partner en het feit dat je leeft! De groeten..ik ga terug naar de temp en pco meiden, tot nu toe is het daar gezellig!
Iedereen is zelf verantwoordelijk voor zijn eigen schulden. Ik heb ze ook (door studie) en ik werk me het apenlazerus om ze af te lossen, maar ik klop niet aan bij een één of andere instantie. Daar ben ik te trots voor.
goh nog zo een die de bel wel heeft horen luiden maar niet weet waar de klepel hangt.... dit soort opmerkingen vindt ik nou van die trieste opmerkingen die nergens toe doen, maar die wel laten zien "hoe vredelievend" de mens tegenwoordig is... ](*,)