laat ik me daar niet over uit...(wil geen slotje erop dus ik houd het netjes ) denk dat ik echt niet bij Ed hoef aan te komen om buiten dat ik de pil gebruik of zoals de TS de nuvaring had ook nog eens condooms zou moeten gebruiken....die gebruik je in mijn ogen als je geen gz op wilt lopen maar ja als je bang bent dat je partner buiten de pot pist tja dan zou ik zeer zeker buiten de pil of welke bescherming ook idd condooms aanschaffen ja...
nou ik denk dat je jezelf dan maar eens deftig onder de loep mag nemen want je mag dan best recht hebben op een eigen mening maar conclusies trekken zonder meer , je gal erop uitspuien en enorm kortzichtig reageren noem ik echt geen vb en hoop dat je kids nooit deze opvoeding meekrijgen van je want ze gaan niet ver geraken in het leven. mischien wordt het eens hoog tijd om een beetje volwassenheid in je leven te brengen
TS: Mocht je echt hulp nodig hebben met financiele vragen, kun je me altijd pb-en. Ik kan je in ieder geval helpen met toeslagen, bijstandsvragen, belastingen e.d.
Ja als jij je portie wel gehad hebt, weet je natuurlijk gelijk hoe een ander moet handelen.... Jullie situaties zijn vast precies hetzelfde! Je eigen levenservaring zorgt er natuurlijk voor dat je het naadje van de kous weet... Psychologen hoeven niet meer naar school, zorg gewoon voor een portie levenservaring, dan weet je genoeg!
Dat ze eerst gaan nadenken voordat ze eventueel in een rottige situatie komen? Tja, om nou van te voren na te denken dat je ex je 3x het ziekenhuis in slaat en je achterlaat met hoge schulden....Vind het knap als jij dat van te voren allemaal kan incalculeren.
voordat ze doen? bedoel je voordat ze iets doen? trek jij je partner constant in twijfel? waar moet ze in godsnaam over nadenken? als je beter had gelezen had je kunnen lezen dat ze overal goed over na heeft gedacht het goed voor elkaar had voordat haar ex haar in de steek liet met schulden, haar studie aan de kant heeft gezet omdat ze zich bewust was dat haar kindje niet om ellende heeft gevraagd en ze geen abortus wilde plegen.. ze bij haar ouders is ingetrokken en vandaaruit de boel op orde probeert te krijgen met 450,- euro hulp voor een babyuitzet als ze daar als het even kan voor in aanmerking komt...goh goh ja daar denk je vooraf allemaal aan zeg... als iedereen overal over nadenkt zouden er lang niet zoveel gescheiden mensen zijn, zouden er niet zo veel mensen verslaafd zijn aan weet ik veel wat..... als jij weet waar over je praat zou juist jij wat meer begrip op mogen brengen voor iemand als zij...maar nee wacht jij hebt het blijkbaar zo perfect gedaan je schouder hangt op je rug van die schouderklopjes die je jezelf al hebt gegeven dat je dat niet kan opbrengen...
Een vent kan je één keer slaan. De tweede keer is je eigen schuld; had je maar weg moeten gaan. Bekrompen, hè?
heel bekrompen ja...van jou om zo te denken.... ik denk precies als jij, als een kerel mij 1 keer slaat ben ik weg, maar ik heb nooit in die postitie gestaan dus ik kan daar niet over oordelen, wel kan ik uit ervaring zeggen van wat ik in mijn omgeving mee heb gemaakt dat het blijkbaar dus niet zo makkelijk is als jij nu schrijft...hoezo bekrompen? blijf van mijn lijf huizen zitten niet voor niets vol, en die zitten echt niet vol met vrouwen die zich maar 1x hebben laten slaan hoor, vaak is daar een hele lange tijd aan vooraf gegaan en zijn ze met behulp van andere ja hulp van andere niet van jou want die krijgen ze van jou niet uiteindelijk de goede weg op geholpen.... jij zou een slechte zijn voor de hulpverlening dat is 1 ding wat als een paal boven water staat...
Jeetje gescheld, geruzie, beledigende woorden, elkaar uitlachen, is dat nou de essentie van een forum als dit? Ik vind het zo jammer.. Morgen opent iemand weer een nieuw topic met een 'gevoelig onderwerp' en dan ruzieen 'dezelfde' dames weer verder ergens anders over.. Kunnen jullie de persoonlijke aanvallen niet achter wegen laten, al is het maar om het ook voor anderen gezellig te houden hier?
Op blz 23 heb ik 2 keer gevraagd of we terug ontopic mochten. Dus Zie bericht 1! Dit gaat ergens anders over. Ik ga dit op slot zetten. Als ik onzichtbaar bent als ik iets netjes vraag, dan maak ik me maar zichtbaar met een slotje. Jammer, lol gaat eraf zo!
Aangezien dit geen beschaafde discussie meer is. Voor een ieder die nog steeds niet op de hoogte is van de regels: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3