tuurlijk als je werken kan moet je niet van een uitkering leven maar sommige mensen kunnen het gewoon echt niet net als jij mag ik me handen mischien wel dichtknijpen dat we alles zo goed hebben maar sommige hebben het gewoon minder en die hoeven dan niet veroordeld teworden vind het alleen maar goed dat ze straks ald de kleine er is gaat werken ze laat toch wel zien dat ze het graag wilt
Dat is ook heavy ja, maar dat zeg ik niet snik snik.... het is alleen school of alleen werk... En dat je dat hebt gehad is spijtig om te horen, maar goed laten we er maar over op houden hier worden wij het niet over eens helaas... ik wens je overigens veel succes met je keuzes in je verdere leven! Dat komt best wel goed...
ThunderAngel, ik heb op dit moment ook PTSS, trauma type 2. Ik weet hoe je je voelt. Meid wat vind ik het knap van je. Ik ga binnenkort stoppen met school, omdat ik het niet meer red. Dus ik snap je helemaal!
O, het is toch wel fijn (ja niet voor jou natuurlijk ) om te weten dat er meerdere zijn hier die hetzelfde hebben. Dacht dat het helemaal niet zovaak voorkwam, had er ook altijd alleen maar van gehoord dat sommige militairen het kregen die terugkwamen van de oorlog. Dat was ook het eerste dat ik zei toen ik hoorde dat dat de diagnose was: "Maar ik heb helemaal geen oorlog meegemaakt!" haha Maar ik hoop dat je er bovenop komt, school is idd erg zwaar in deze periode! Sterkte meid! xxx
Hihi ja dat was ook mijn reactie! Ik dacht ook altijd dat mijn situatie 'niet erg genoeg' was voor zo'n diagnose. Nou dus wel. Helaas. Ik wens je ook veel succes, en nogmaals ik vind het ontzettend knap en dapper van je! Dank je wel en jij ook sterkte! Liefs Dayenne
Thunderangel Ik Heb de ziekte van crohn,en borderline persoonlijkheids stoornis...En heb al heel veel baantje gehad,altijd problemen door mijn bps...Het laatste baantje ging fout omdat mijn ziekte van crohn de kop op ging steken...Ik heb gezeten in de ww,heb de wajong aangevraagt (afgewezen omdat ik gewerkt had) En zit nu in de wwb... Gemeentelijke belastingen,kunnen wij niet betalen...En we krijgen een kwijt schelding daarvoor...En we dienen onze t biljet elke jaar in,we krijgen nooit wat terug... Wat me dus opvalt,is dat jij neergehaalt word door deze "tijdelijke" beslissing...Maar jij een gezond en goed leven tegemoet gaat...Wat moet ik dan?Ik sta op een wachtlijst,om entensieve begeleiding tekrijgen op de werk vloer...We zijn nu 19 maand bezig om een kindje te krijgen,ik ben echt niet van plan om NOOIT een kindje te krijgen omdat we het niet breed hebben....Ik ben opgevoed met allerlei mensen die ook van de soos trokken (moet zeggen dat 75% echt daadwerkelijk de soos ver....) Mijn vriend heeft ook bps,we hebben geen familie die voor ons kan "zorgen" Mijn moeder is overleden in 2001 en mijn vader is een kl*** Ga thunderangel you go girl!Vind het tof hoe jij je leven indeelt en dat je plannen hebt voor de toekomst! Ow,hihi nu mijn antwoord op je vraag: Ik krijg als ik 7 maand zwanger ben 450 euro voor eventuele spullen die ik dan nog moet hebben...
Nou ik ben nu nog nog meer verbijsterd als net... er zijn dus nog mensen die ervoor kiezen ook om in de shit te belanden! Dan vind ik het van jou nog wel meevallen allemaal ThunderAngel. Ik wens je bij deze oprecht heel veel succes!
Heej puzzcat, Helemaal gelijk meid. Als jij kinderen wilt dan moet je ervoor gaan! Wij zitten zo'n beetje in hetzelfde schuitje. Ik heb ook borderline persoonlijkheids stoornis, dus helaas weet ik wat het is. Binnenkort krijg ik intensieve therapie. Ik hoop voor jou dat je je snel beter voelt en dat je snel zwanger bent! Liefs Dayenne
Mijn mond valt open na het lezen van de meeste reactie's... ik zie weinig tot GEEN inlevingsvermogen bij sommigen. En thunderAngel, reageer gewoon niet op die vingerwijzende types die het zogenaamd allemaal uitgevonden hebben. Tuurlijk ben ik ook tegen mensen die zomaar hun handje jarenlang ophouden, maar in dit geval vind ik het goed dat zoiets bestaat. Als zij hier een topic had gezet met de titel, ik ben onverwacht zwanger, ben al 12 weken maar kan het niet betalen dus wil abortus. Dan had ze jullie ook allemaal over dr heen gehad. Ze probeert het zo goed mogelijk te doen. vind de reactie kortzichtig en getuigen van weinig sociaal voelendheid. ga eens bij jezelf na of jij zo perfect bent.....
Waarom in de shit belanden?IK HEB GEEN KEUZE!ONGELOVELIJKE ^$^&% En wij hebben het niet eens breed ga eens googlen naar hoeveel we krijgen per maand!
Wat een stelletje botte figuren zitten hier zeg! Damz..... Had het niveau hier toch echt wel hoger verwacht! Net wat je zegt Angel Eyes: @ thunderangel, Knap dat je uit zo'n relatie hebt kunnen stappen. Niet iedereen kan dat! Ga 10000 % voor je kleine en prijs jezelf gelukkig dat die kleine je gegund is. Het zal ongetwijfeld 1 van je meest dierbare worden. Wees blij dat zulke mogelijkheden hier in Nederland bestaan. Ze helpen je toch een aarig eindje opweg En idd, ik heb 100 x liever dat MIJN belastinggeld naar een aanstaande moeder gaat, dan 1 of ander raar standbeeld bij de burgemeerster voor.
Sorry hoor, maar ik vind het echt zielig hoe links en rechts elkaar naar beneden halen. Je krijgt toch verdorie geld als je in de bijstand zit, dan maar geen dure babyspullen. Als je hard werkt moet je daar alleen maar voor boeten, je krijgt veel minder kinderopvangtoeslag, geen huursubsidie of zorgtoeslag. Over enige tijd zal de kinderbijslag gekort worden en ga zo maar door. Brede schouders moeten meer dragen, jaja dat weten we nou wel. Ik heb me ook in de schulden gestoken om mijn opleiding te bekostigen en moet nu mee betalen aan de babykamer van iemand anders... Waarom is er altijd alleen maar begrip voor diegene zonder geld en nooit voor diegene die niks krijgt, maar alles zelf moet opbrengen...
](*,) ongelooflijk zeg. Jij begrijpt er werkelijk niets van! Dus je kan ervoor kiezen om een kutjeugd te krijgen en ten gevolgen daarvan (alsof het al niet erg genoeg is) bordeline of PTSS?!
Ach ja... onwetendheid alom op deze aardkloot! Ik sta werkelijk ook versteld van een aantal reacties Elke dag krijg ik gewoon weer het bewijs hoe met de maatschappij gesteld is. Vind het in en in triest... Mensen die het nu allemaal zo goed voor elkaar hebben en nog nooit een dergelijke situatie hebben meegemaakt, denken makkelijk te kunnen oordelen. WAKE UP: financiele zekerheid heb je NOOIT! @TS: ik wens je heel veel succes, en ik hoop dat je alles kunt regelen wat er gereld moet worden. Je komt over al een weloverwogen vrouw, die haar keuzes goed bekijkt en op een rijtje zet. Jij komt er wel! Misschien heb je ook wat aan het topic 'zwanger en alleen'. Daar komen meiden die in vergelijkbare situaties zitten of hebben gezeten. Zij kunnen je vast veel vertellen (tips geven)! Liefs Minya.