Bijzondere bultjes wangen, kaaklijn en hals

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mamavanlois, 27 jun 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamavanlois

    Mamavanlois Actief lid

    10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    hoi Ladies,
    Benieuwd of de zwangeren onder jullie dit herkend

    Ik zit in mijn laatste wachtweek, 12 dagen geleden pu gehad, vandaag 9 dagen na tp. Ik probeer iig echt nog te wachten met testen want tot 2 keer toe een licht posi test en toch de dag erna ong geworden dus dat overkomt me niet nog eens..

    Nu is mijn vraag, wie herkent dit, (het is niet van de processierups want Mn man en dochter zitten eronder, ik heb ze zelf alleen op mn arm zitten en die jeuken gigantisch) en de bultjes die ik op Mn wangen, kaaklijn en hals heb zitten zijn huidskleur en jeuken niet. Mn huis voelt als een grindtegel.. zo vanuit t niets. Verder ook geen symptomen, alleen 6dagen na tp buikkramp gehad en duizelig geweest.

    Ik ben benieuwd of er iemand is die zwanger bleek die ook last had van deze bultjes, pukkeltjes, hoe je het wilt noemen.. heb er geen last van gelukkig maar t ziet er niet uit..

    Liefs mamavanlois
     

    Bijgevoegde bestanden:

  2. Loveischocola

    Loveischocola VIP lid

    11 jan 2019
    11.947
    12.420
    113
    Vrouw
    Lijkt wel eczeem achtig!
     
    Mamavanlois vindt dit leuk.
  3. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Ik had ze ook! Nu ben ik 13 weken zwanger en zijn ze weg.
    Bij mij waren ze soms rood en soms licht van kleur. Heel raar vond ik ze ook!
     
    Mamavanlois vindt dit leuk.
  4. Mamavanlois

    Mamavanlois Actief lid

    10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Echt joh?? Ook geen jeuk van?? Zag het er een beetje uit zoals ik t heb? Geeft me een beetje hoop.. blijf wel realistisch dat dit gewoon een allergische reactie miss is maar als ik Google zou het ook iets hormonaals kunnen zijn.. en heb het toentertijd bij Mn dochter ook gehad tijdens de zw.. Fingers crossed

    Thnx voor je reactie ❤️
     
  5. Mamavanlois

    Mamavanlois Actief lid

    10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Ja gek toch.. ziet er zo niet florisant uit...
     
  6. AnnevandePol

    AnnevandePol Bekend lid

    13 jul 2014
    806
    229
    43
    Vrouw
    Haarlem
    Nee, geen jeuk idd. En zag er ongeveer hetzelfde uit! Ik denk ook door hormonen idd.
    Spannend hoor!!
     
    Mamavanlois vindt dit leuk.
  7. Rosy90

    Rosy90 VIP lid

    29 jul 2014
    9.546
    6.409
    113
    Vrouw
    Ik kreeg bij beiden zwangerschappen deze bultjes precies op dezelfde plek als bij jou. Na 11 weken ging het weer weg. En bij dochter kreeg ik ze ook nog weer in de laatste weken van de zwangerschap.
    Spannend!! Ik duim!
     
    Mamavanlois vindt dit leuk.
  8. Mamavanlois

    Mamavanlois Actief lid

    10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Ja heel spannend.. nog 4 dagen wachten... heb 2x eerder getest, positief maar toch ongesteld geworden. Wsl nog pregnyl geweest.. dus wacht nu echt tot dinsdag...
    je berichtje doet me goed! Niet dat t iets zegt maar toch! Haha
     
  9. Mamavanlois

    Mamavanlois Actief lid

    10 apr 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Hee lieve roosie!!
    Hoe is t met je!! Ja man zo focking spannend man.. ik hoop zo eens op een gelukje voor mij!! Wacht al zolang!! Ik hoop echt dat dit een goed teken is! Heb in april contact gezocht met een spiritueel genezer die veel positive review’s heeft, laat ik daar nou alsjeblieft straks ook bij horen.. hahaha

    Nog 4 dagen in spanning zitten.. overigens geen symptomen verder..
     
    Rosy90 vindt dit leuk.
  10. Leraje

    Leraje Fanatiek lid

    19 apr 2013
    4.961
    2.790
    113
    Niet om je teleur te stellen, maar ik heb dat ook soms in een normale cyclus. Het is wel hormonaal maar hoeven dus geen zwangerschapshormonen te zijn.
     
  11. Fee89

    Fee89 Fanatiek lid

    23 aug 2013
    2.349
    808
    113
    Gent
    Wanneer test je? Hopelijk ondertussen niet ongesteld geworden
     

Deel Deze Pagina