Naar Sziget met mijn vriend/man. Ooit hebben we bedacht dat dit onze huwelijksreis zou worden. Trouwen als de kinderen konden lopen. Zijn ondertussen 2 en 4 jaar. Maar nog geen aanzoek gehad haha
Oh ja trouwen. Maar ik denk niet dat het ooit zo ver gaat komen. Ik zou het wel heel mooi en bijzonder vinden. Maar mijn vriend is al eens getrouwd geweest en ik geloof niet dat Hij echt staay te springen om nog eens in een huwelijksbootje te stappen. We hebben het er wel eens over gehad dus hij weet hoe ik erin sta
Vloeiend Spaans spreken Diepzee duiken Slank en strak lijf hebben Een reis naar Jordanië maken met mijn gezin Prachtig Piano kunnen spelen
Een boek schrijven samen met mijn moeder over het leven met verslaafde ( mijn vader en broer zijn verslaafd aan drugs en alcohol) Vloeiend Spaans spreken en schrijven ( ben bijna klaar met de 2e cursus) Verder nog niet zo veel, ja ooit als we ouder zijn dat we dan mooie plekken kunnen gaan bezichtigen in Amerika en Nieuw-Zeeland
- Dit staat op bij mij met stipt op nr 1. En hopelijk gaat het ooit gebeuren maar is voorlopig nog een droom: Een rondreis door Indonesië en dan vooral ook naar de geboortestad van mijn oma. Bandung. - Orca's in hun natuurlijke omgeving spotten/zien. - Bij een grandslam finale aanwezig zijn. - Een NHL finale bijwonen. - Leren windsurfen - Een splinternieuwe caravan kunnen kopen.
Bergbeklimmen (heb onwijze hoogtevrees) Skydiven Helikoptervlucht (eventueel zo’n heliski-avontuur) Zeezeilen leren Triathlon finishen Misschien een gek ding maar ik had ook wel een kind “normaal” willen baren (gaat nooit meer gebeuren, ik heb 2 keizersnedes gehad, en geen kinderwens meer) lijkt me zo’n onwijs machtig iets... Qua reizen, mooie lange reis met mn gezin lijkt me fantastisch. Ik zou graag nog naar Patagonië willen, en canada staat ook hoog op mijn lijstje. Nog veeeeel meer dingen. Maarja je kunt nu eenmaal niet alles
wat een leuke dromen allemaal om te lezen dames!!! Zijn het voor jullie alleen dromen, of probeer je het ook waar te maken? En zo ja hoe doe je dat? Ga je op zoek naar vakanties waar je met walvissen kunt zwemmen? Volg je les om spaans te spreken? Of hou je het als droom?
Oh ja over bed delen dat wil ik best dichter bij huis... Ik vind edwin jonker (Jezus in the passion) echt onwijs sexy
Reizen door de VS / Canada. Op safari gaan in zuid Afrika. Orca's spotten in de natuur (dit wil ik zooooo graag)
- zwanger worden en dus kinderen krijgen - verre reizen maken: Amerika, Afrika, Australië, Nieuw-Zeeland - The Lion King bezoeken in New York (Broadway) We doen ons best deze dromen waar te maken. Maar het gebrek aan geld zit een beetje in de weg eerst maar eens zwanger worden!
Ik heb samen met mijn vriend een bucketlist gemaakt. Dus best een aantal dingen Van samen een rondreis tot in pjyama naar de bios
Bij de finale van Wimbledon in de royal box zitten bij een wedstrijd van Roger Federer en Rafaël Nadal. Stipt op een! Eigen huis bouwen naar eigen smaak (wel in Sydney of Noosa Australie) Ook fit en strak zijn (ik heb amper spieraanmaak dus gaat niet lukken) Vanalles..
Wat is andersom? Wil jouw vriend absoluut trouwen? Wij zijn pas 1,5 jaar samen. Dus is nog niet echt een ding. Samenwonen zit ook niet in de planning voorlopig.
Emigreren naar Zweden Vliegbrevet halen Basejumpen Boek schrijven Nummer 1 hit scoren Date met die kerel van The Waterman En een borstlift.. PLEASE
Ik wil mijn prachtige billen van voor de zwangerschap weer terug oh wat had ik ze beter mogen waarderen. Zwangerschap gaf me prachtige kinderen maar een uitgezakte kont. Om te janken is het nu. Ik zou wel eens een vlucht willen maken in een luchtballon Grappige blogs schrijven
Rondreis Japan Bungeejumpen van die hoge brug in Nieuw Zeeland Eengezinswoning met tuin kopen Maar ik geniet vooral van het hier en nu. Veel dingen op bucketlists van anderen heb ik al gedaan zie ik (parachute springen, zelf vliegen, walvissen spotten, luchtballonvaart)