Eindelijk eindelijk. Hier leef ik al zolang naartoe haha. Morgen om 18.45 geslachtsbepaling. Iedereen denkt nu dat het deze keer een jongen word en ikzelf ook. Stiekem hoop ik het ook. Nu ben ik alleen bang dat als het weer meisje is dat ik misschien wat teleurgesteld ben best erg gewoon want ik mag gewoon hopen dat het een gezond kindje word!
Hahaha veel plezier! Ik hoop heel erg voor je dat het kindje mee werkt. Hier al 2x terug gekomen maar het is niet van het mee werken . Morgen wordt poging 3 voor ons
ik snap helemaal hoe je je voelt hoor, want toen ik zwanger was van de 4e wilde ik zooo graag een zoon had al 3 meisjes dus ja een zoon was voor mij het ultieme geluk (dacht ik toen he ) en ja ik heb een geslachtsbepaling laten doen en werd weer een meisje en ja ik was iets teleurgesteld, maar ik heb mezelf ook toegelaten om even teleurgesteld te zijn toen ze eenmaal geboren was, hield ik direct van haar hoor nummer 5 was wel een jongen en joh wat had ik verwacht dat ik helemaal verliefd zou zijn, helemaal in de wolken eindelijk had ik dan een zoon, en toen hij geboren werd overviel mij hetzelfde gevoel als met mijn dochters huh waar was nu dat ultieme geluksgevoel dan en uiteraard willen we allemaal op eerste plaats een gezond kindje, maar als je al van het ene geslacht heb is het ook gewoon hartstikke leuk om ook van het andere geslacht te mogen krijgen
Uiteraard zal ik inderdaad net zoveel houden van deze uk als mn dochtertje. Maar inderdad zou graag beide ervaren. Ook is ze een enorm papas kindje en van mij moet ze niet zoveel hebben... :/ dusja misschien hoop ik daarom op n jongen. Al wil dat nog niks zeggen haha. @madelein oo wat een eigenwijsje haha ik hoop dat ze het morgen kunne zien!
Succes en veel plezier! En een meisje is ook super leuk! Voor je dochter het leukste.. wat is er nou leuker dan 2 zusjes/broertjes?!
Veel plezier! Het komt goed. Ik heb een zoon en dochter. Mijn hoop was weer een dochter. Vind mezelf echt meer en meidenmoeder. Vind jongens gewoon minder leuk. Ik hou van mijn zoon,maar snap zijn spelgedrag niet. Nu weer een zoon, dus weer erg wennen. Maar je gaat van je kindje houden. Kan wel jaloers zijn op meiden met een compleet meidengezin, dat is gewoon altijd mijn droom geweest.
Ja een meid zou zeker leuker zijn voor me dochter maar ook praktischer. Alle spullen die ik nog heb kleertjes etc. En ze komen op 1 kamer samen dusja 2 meiden zou leuk zijn. Maar een jongetje is een hele andere ervaring en inderdaad ik zie mezelf als meisjes moeder en toch hoop ik op n jongen haha. En wat het ook word ik word dan toch wel jaloers haha (A) maar ga er absoluut net zo veel van houden
Komt helemaal goed Heel veel vrouwen ervaren teleurstelling als ze niet het geslacht krijgen waar ze op hopen. Maar zodra de baby op je buik wordt gelegd, is dat weg Ik hoop dat iedereen krijgt waar ze op hoopt en je zal zien dat je baby altijd perfect bij je past, ongeacht geslacht
Spannend hoor! Ook wij zouden het toen heel leuk vinden als we een meisje zouden krijgen na 3 jongens,dat ze gezond zijn is uiteraard het allerbelangrijkste! Wij hebben een meid mogen krijgen,en is echt onze kers op de taart! Veel plezier met de echo!
Ik heb morgen geslachtsbepaling en ben ook zoo nieuwsgierig. Echt een hele week denk ik er al aan. Ik heb een dochter en zou net heel blij zijn met nog een dochter. Ze zullen maar 18m verschillen en lijkt me gewoon handig en de erfelijke ziekte van mijn dochter heeft betere prognoses bij meisjes. Maar een jongen hangt denk ik idd meer aan zijn mama dus ook super. Zo dacht ik toch. Vannacht droomde ik dat ze zei een meid, en daarna een jongen (2verschillende dromen) en ik verschoot dat ik precies toch blijer was met de eerste droom. Hihi afwachten hoor. Heb zelf een jongensgevoel maar dat had ik bij mijn dochter nog veel sterker. Anyway succes vanavond, hopelijk ligt baby goed. Ik kom zeker nog eens kijken naar je antwoord straks
Grappig ik heb ook en iedereen een jongens gevoel. Maar droomde inderdaad van een meisje hihi nog 2 uur en een kwartier 😎
Succes! Wij krijgen na 2 meiden een zoon .. De zwangerschap was totaal anders en dachten al een jongen maar kon het gewoon niet geloven maar toch is het zo! Mega mega blij mee en met een meisje had ik net zo blij geweest, vind het heel leuk van beide te mogen hebben en anders een meiden gezin hihi. Wel had ik me denk dan afgevraagd hoe t zal zijn een zoon erbij denk ik maar je moet ook gewoon tevreden zijn en dat ben ik uiteraard .. Succes straks altijd leuk zo'n echo