Bijzondere foto's

Discussie in 'De lounge' gestart door knor, 27 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aszz

Aszz Niet meer actief

#61 Aszz, 11 dec 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 11 dec 2013
    Oké, ik heb nog nooit een bijzondere foto gehad. Ik ben wat dat betreft best nuchter maar er is vanochtend écht iets raars gebeurt.
    En ik denk dat heel veel mensen het niet zullen geloven maar ik vertel het toch en zal de foto's zo plaatsen ( moet even mijn zoontjes eruit shoppen, aangezien ze net uit bed en half nakend waren ).
    Vanochtend dus, kids uit bed. Zaten voor de kachel te knuffelen met de hond én de 2 katten bij de kerstboom. Gebeurt niet zo vaak dus wilde er foto's van maken.
    Telefoon flitste automatisch, en ik zag me toch allerlei 'dingen' door het beeld schieten. Van boven naar onder, en kris kras door het beeld.
    Oké, stof was het niet want ik heb het daarna met stof geprobeerd. Kachel uit, want wellicht was het de warmte die iets opstuwde. Nee, zag het weer. Misschien vliegjes? Ik de kamer achteraf doorzocht, geen vliegjes (waren er dan ook wel erg veel ). Ging ook supersnel, en heb er 2 op de foto weten te zetten.
    Dat was dus 1 ding. Tot ik 2 foto's maakte met 'iets' in de hoek van de lens. Ik zag het niet toen ik de foto maken, wel direct toen de foto was gemaakt.
    Ik dacht eerst dat het misschien mijn vinger voor de lens was? Dus direct nog een foto gemaakt, waarbij mijn vinger niet eens in de buurt was. En daar zat het ook op. Wéér een foto gemaakt, daar zat het niet op.
    Echt zo ontzettend raar, vooral omdat ik er mee bezig was om het te ontkrachten. Maar ik kan geen logische verklaring vinden.
    Ik geloof wel in geesten of i.d. maar ben zelf erg sceptisch.
    Ik zal de foto's even bewerken en dan zet ik ze er op. Sorry voor het lange ( warrige ) verhaal.

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

2 van die 'balletjes' die door de lucht schoten.
    De jongste slaapt trouwens netjes in pyjama, de oudste altijd in alleen een boxershort. Al is het -30.
    Dat witte vlak is dus geen spook :p
    Bij de eens voor de rieten voet, de andere lijkt het een streep op de vloer. Hoop dat het duidelijk te zien is.
    En nee, het waren ook niet de lichtjes, heb het vanochtend wel 100 x geprobeerd na te doen. Heb trouwens ook 30 foto's of zo gemaakt, dit zijn de enige 2 waar je het op ziet.

3. Aszz

Aszz Niet meer actief

En dan de 2 met een raar licht in de hoek.
    Heb nog een derde gemaakt, in een tijdsbestek van nog geen 20 seconde. Je ziet de kat eerst naast achter de jongste, dan naast de jongste en daarna voor de jongste. Draaikant, haha.

4. Aszz

Aszz Niet meer actief

En dus de derde waar niets op te zien is, maar omdat ik maar 2 foto's per keer kan uploaden deze in een apart bericht.

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Aszz; heb je fotos verwijderd? Was net zo benieuwd.....

6. bij het maken van deze foto heeft mijn man net onze hond begraven.
    Het was echt zijn maatje.

Bijgevoegde bestanden:

Deel Deze Pagina