We hebben 1 paasdag voor onszelf en we willen wat leuks gaan doen. We hadden naar de dierentuin willen gaan maar zoals het er nu naar uit ziet gaat het regenen en wordt het max 12 graden. Daar doe ik da niemand een plezier mee. Wat doen jullie met pasen?
Ik wil eigenlijk last minute nog iets boeken bij Landal. Maar het weer ziet er nog niet zo goed uit nee. Gaat dat niet door..... dan heb ik nog geen idee wat we gaan doen.
Wij gaan met z'n drietjes een zelfgemaakte brunch wegwerken. En verder mag dochter (mits het droog is) eitjes zoeken en gaan we nog even met de honden op pad oid. Verder lekker niks.
Wij gaan maandag een midweek landal.. komen op goede vrijdag weer thuis 1e paasdag gaan we lekker gourmetten met ons 3-en 2e paasdag in de ochtend/middag brunchen en later op de middag nog verjaardag
1e zelf met zn drietjes lekker eten etc. 2e paaseieren zoeken, dan thuis lunchen en smiddags koffie en daarna eten bij schoonouders.
1e paasdag in de middag en avond naar mijn oma, waarschijnlijk is de hele familie er dus lekker kletsen, spelletjes doen, simpele maaltijd en paasvuur kijken. 2e paasdag komen schoonouders hier en doen we een brunch of lunch.
1e paasdag gaan we met mijn ouders naar Dolle Pret voor een paasbrunch. 2e kerstdag naar mijn schoonouders en misschien nog even naar een keukenwinkel (Als die open is).
Wij gaan met mijn ouders een lang weekend weg naar een boerderij in Duitsland, nu maar hopen op droog weer. Ligt vlak bij Emmen dus het zal Wildlands worden en bij heel slecht weer zwemmen bij de Huttenheugte.
Als ik in mijn weerapp kijk gaat het inderdaad een paar drupjes regenen en 12 graden is toch lekker? Ik vind het wel een goed idee eigenlijk , misschien dat wij wel naar de dierentuin gaan, hebben nog een voucher van intertoys voor tweede kaartje gratis Zaterdag hebben de kinderen gewoon sport en oudste een feestje, zondag komen er nog mensen voor de verjaardag van jongste en maandag hebben we dus nog niets dus wellicht dierentuin.