Mijn zoon houdt heel erg van koken en bakken en dergelijke en wil nu graag een ijsmachine voor Sinterklaas. Vind ik zelf ook wel een goed idee (hij weet verder toch nooit iets te vragen), dus ik ben wat rond gaan zoeken, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Welke hebben jullie en is dat een aanrader? En gebruik je zoiets veel of is het alleen in het begin even leuk? Ik heb een bosch mum5 keukenmachine en daar hebben ze ook een ijsmachine voor, heeft iemand daar ervaring mee?
Ik heb een zelfvriezende ijsmachine van domo en gebruik hem regelmatig. Hiervoor had ik een wat simpelere machine waarbij je een vrieselement eerst 24 uur in de vriezer moest leggen, dat beviel veel minder en ik gebruikte de ijsmachine toen ook echt een stuk minder. Maar zelfvriezend heeft wel weer als nadeel dat ze prijziger zijn en een stuk groter. Ik heb deze: https://www.coolblue.nl/product/172079/domo-do9030i.html?tid=aud-492138571404la-339425061242&ref=788282&gclid=Cj0KCQjwgOzdBRDlARIsAJ6_HNm1mw5xOCwdM1HYBj7nZqWL_5QqTnzJXwHyqyJHbyvjH_ri8AiVwzAaAqLwEALw_wcB
Ik had een hele simpele maar hebben hem na 1x teruggestuurd. De ‘ijs’ leek nergens op en smaakte nergens naar. Ik zou dan inderdaad voor zo’n duurdere machine gaan. Wij vonden het toen te duur voor iets wat we niet zo vaak eten/gebruiken. Moet zeggen dat ik het apparaatje ook totaal niet mis