Goeie kapsalon omgeving breda/roosendaal

Discussie in 'De lounge' gestart door Mamakuh85, 4 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Hallo weet iemand een goeie kapsalon ik wil mijn haar helemaal kort laten knippen maar wil dat niet zomaar ergens laten doen.. Dus wie??

2. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ben een keer naar de kinky geweest in breda omdat ik er in leiden altijd erg goede ervaringen mee had...was me echt een enorme tegenvaller. Ben ook nog steeds op zoek

3. Mamakuh85

Mamakuh85 Actief lid

11 jan 2013
    474
    0
    0
    Ja daar had ik dus meer tegenvallende verhalen over gehoord terwijl ze in Helmond ook super waren. Vind het zo moeilijk om een echte goeie te vinden vooral nu..

4. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Haar in stijl in breda, st annastraat. Angela is de eigenaresse en die is echt ontzettend goed als stylist. Wel druk dus je kan ws niet morgen terecht. Ik ga er graag heen en heb alles al gehad, soms wel eens 'vreemd' gegaan, maar altijd spijt dat ik niet jaar angela was geweest. Ze kijkt ook echt naar wat bij je past en hoe je eruit ziet.

5. Pip89

Pip89 Actief lid

4 apr 2012
    155
    0
    16
    Triumph art of hair. Helemaal fantastisch daar. Zit tegenover de Albert Heijn in het centrum (de AH in de Barones). Ze kunnen daar zo goed knippen, nemen echt de tijd voor je. Is niet op afspraak, dus je kunt het best zo vroeg mogelijk gaan.

Kost 21,50 voor wassen (incl. Hoofdmassage), knippen en föhnen.

Echt een aanrader!!

Deel Deze Pagina