Toch leuk om even te delen . In 2011 hebben we met zo'n 10 meiden een clubje opgericht op ZP, omdat we allemaal graag in verwachting wilden raken van ons eerste kindje. De klik was er meteen en al snel werd het clubje hecht en deelden we van alles met elkaar. Daarna de overstap naar Facebook, om te kijken welke gezichten er allemaal bij hoorden. En wat bleek, een van de lieve meiden woont op zo'n kwartiertje rijden van me vandaan! Al snel volgde een ontmoeting, en nog een, en nog een, en nog een . Haar dochter werd geboren, mijn dochter werd geboren. En een echte vriendschap werd geboren ♥. Deze vriendin werkt als kraamverzorgster dus toen ik zwanger raakte van onze tweede dochter, dacht ik al snel aan haar. Wat zou het bijzonder zijn als zij onze kraamhulp kan zijn! Ook haar leek het geweldig en al snel werden we aan elkaar gekoppeld. Maar dan moet het ook nog maar lukken natuurlijk qua rooster! En ja hoor, onze dochter diende zich op het perfecte moment aan! Mijn vriendin, leren kennen via ZP, heeft een week lang super voor ons gezorgd. Wat een ontzettend bijzondere en fijne ervaring! En tot op de dag van vandaag delen we lief en leed met ons vriendinnenclubje op Facebook. Dus ZP: dank je wel dat je er bent!!
En hier doen we het voor! Super, dank je voor je leuke reactie. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Vriendinnetjes voor het leven! Thanks voor je lieve bericht lieve Giz! Zo bijzonder om die week jullie te mogen helpen en mee te genieten van jouw warme gezin <3 Inderdaad, zp bedankt! Wij hadden elkaar anders nooit ontmoet, dankzij dit forum en later fb heb ik er een lieve vriendin bij!
Oh dat is mooi zeg! Ik wou dat ik mijn kraamhulp op die manier gekozen had. Geniet van deze vriendschap!
Wat leuk!!! Ik heb via dit forum ook een hele lieve vriendin leren kennen! Eigenlijk per toeval. We wonen helaas niet bij elkaar om de hoek, maar delen wel veel met elkaar. We hebben dezelfde soort levens en het is heel erg fijn om iemand te hebben die je begrijpt waar het over hebt. Ookal kunnen we dus niet elke dag bij elkaar op de thee, het idee dat er iemand is bij wie je je ei kwijt kan is gewoon een ontzettend fijn gevoel! We hebben elkaar nu 2x ontmoet,1e keer ben ik naar haar toe gegaan, 2e keer kwam ze hier met man en kids. Tussen mijn man en die van haar klikte het ook aardig goed. En mijn dochter en die van haar(waar ruim anderhalf jaar verschil tussen zit, liepen op gegeven moment samen hand in hand, haha! Binnenkort gaan we naar hen toe. Kijk er nu al naar uit! Wat dit soort dingen betreft is internet echt een geweldige uitvinding, je wereld word veel groter!