Bijzondere kwaaltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ladydi85, 11 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fafa

fafa Niet meer actief

ik heb het omgekeerde van wat de meeste vrouwen tijdens hun zwangerschap hebben: ik lees overal over verstopping, maar ik heb juist vanaf week 6 al een soort chronische diarree. (niet heel ernstig ofzo, maar wel iedere dag 3x een "grote boodschap"

2. Mir1984

Mir1984 Fanatiek lid

8 aug 2010
    1.299
    0
    0
    Filiaalmanager, drogisterij
    Asperen (Gelderland)
    Ik heb ook een erge ijzersmaak in m'n mond gehad, is nu wat minder gelukkig. Eigenlijk nooit een link met zwangerschap gelegd. Ook heb ik in het begin heel erg last gehad van niesbuien. Nieste soms wel 6x per dag, ook zo raar!

3. Tese

Tese Niet meer actief

Haha heb ik ook! Ik maak er ook altijd een raar geluid bij. :D

4. Tese

Tese Niet meer actief

Ook heel herkenbaar! Ik krijg er een schrale kont van haha.

5. Tese

Tese Niet meer actief

Bij mn vorige zwangerschap kreeg ik op mn grote teen een kalknagel. Zodra mn zoontje eruit was groeide er weer een normale nagel uit.
    Nu hetzelfde met de nagel naast mn grote teen. Ik hoop dat die ook na de bevalling weer normaal word.

6. Chai

Chai Niet meer actief

Hier nog een met schrale billetjes... :)

7. maregmo

maregmo Actief lid

12 mei 2010
    327
    35
    28
    Vrouw
    Persoonlijk begeleider
    Zuid-holland
    Een naar kwaaltje van mij op dit moment is, dat ik heel erg winderig ben. Ik laat echt heel vaak scheetjes en die zijn heel goed te horen.
    Flink genant dus!!!! Wel goed naar de wc kunnen, dat is wel heel fijn.

Ook heb ik nu al voor de 2e week blaasontsteking, 2e antibiotica kuur. De 1e sloeg niet aan, dus urine nu op kweek en afwachten maar. Dit is wel heel vervelend.

Verder helemaal blij en gelukkig met de zwangerschap

8. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Eczeem op mijn handen...

Als ik zwanger ben, krijg ik hier last van. Gepaard met VRESELIJKE JEUK!!!!
    Krabben tot het bloedt..
    Ziet er niet meer uit.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Mijn rechterkant van de kaak knakt zo nu en dan als ik gaap of tijdens het eten hihi..
    Dit heb ik pas sinds ik zwanger ben, hopelijk is het na de tijd weer weg. Fijn is anders:)

10. Ladydi85

Ladydi85 Niet meer actief

Goh, dat zijn nog best bijzondere kwaaltjes! Maf, hè, dat je lichaam zo verandert tijdens een zwangerschap?!

Ik ben vandaag bij de huisarts geweest, het ging elke dag slechter met de huid op mijn gezicht. Gisteren leek het alsof mijn gezicht één grote blaar was. Ik heb medicijnen gekregen die het moeten minderen, maar helemaal is het niet weg te halen helaas... Nou ja, als de vreselijke pijn maar weggaat en ik weer naar buiten kan. Anders duurt de winter wel erg lang ;)

11. pcomiep

pcomiep Actief lid

22 mrt 2010
    288
    0
    0
    NULL
    NULL
    best grappig! had last van kou, tot 3 maanden (daarna steeds erg warm, geen last meer van koude voeten). IJzersmaak, tot 6 maanden. Knappende kaak, continu. Alles is weer over maar helaas zijn de koude voeten wel weer terug :()

12. kellyskeezer

kellyskeezer Actief lid

25 okt 2010
    388
    0
    0
    Leerkracht basisonderwijs
    Sittard
    Mijn nek kraakt en mijn schaambeen knakt als ik me van de ene op de andere zij draai...

Nog iemand hier mee? hahaha :D

13. glimworm

glimworm Niet meer actief

hier geen kwaaltje maar juist het omgekeerde

mijn buik is altijd zo gevoelig dat als je naar me wijst ik al tegen het plafond aanvlieg
    nu kan mijn vriend beter mijn buikje aaien (zolang hij het niet te zachtjes doet anders vlieg ik alsnog overeind :D)

14. Fiene

Fiene Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.432
    0
    0
    Ik heb het altijd koud, ik heb last van aften, en iedere keer dat ik bij de gyn kom wel een blaasontsteking. Vorige 2 zwangerschappen een fikse nierbekkenontsteking gehad (wat bijna voor een geboorte met 20 weken heeft gezorgd bij de oudste)en we houden het dus ook goed in de gaten.

15. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    AAAAAAAAAAHHH dat heb ik heeeeeeeeeeeeeeel erg gehad op de middelbareschool!!!! Ik hield mijn mond het liefst de hele dag open want zogauw ik hem dicht deed dan schoot ie weer opslot en moest ik heeel erg ver mijn mond weer open doen om hem eruit te krijgen pfff en had het de hele dag door, mijn beste vriendin vond het altijd wel grappig en lachte me ook vaak uit tot dat ze het zelf kreeg whahahaa:p

Kheb er nu gelukkig bijna geen last meer van heeeeeel af en toe 1x dat ie opslot schiet en dan haal ik hem eruit en is het weer weg.

Ja ik had dat statische eerst ook niet als link gelegt met de zwangerschap, ma toen bedacht ik me dat ik dat normaal nooit zo had en bij mijn vorige zwangerschap had ik het ook heel veel, dussee nja ik zou niet wete wat het anders is, hmm koperdraad aan me kont hangen, das mssn wel een goed idee whahahaha:p;) Oja voor de staitische mensen hier onder ons, draag GEEN fleece kleding want dan word het 10x zo erg!!!!

16. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    toen ik zwanger was van de eerste had ik een ganglion in mn pols en toen is hij over gegaan en na de bevalling weer terug gekomen.

17. Sannehai

Sannehai Niet meer actief

ik heb jeuk midden op mijn rug, bij de eerste ook, nu weer!

18. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik weet niet of het een aparte kwaal is en of het met de zw schap te maken heeft maar ik heb de laatste paar weken een geheugen van een theezeef! ben mijn portemonee van de week verloren...geen idee waar..gewoon uit m'n handen gevallen..
    vanmorgen had ik een afspraak voor controle bij de vk..totaal vergeten..
    was vergeten een rekening te betalen..en daar ben ik echt altijd heel stipt in..
    mij handschoenen die ik net had gekocht was ik al 3 weken kwijt..(heb ze weer terug). haha
    maarja kan ook allemaal toeval zijn..

Deel Deze Pagina