Ik heb er een leuke associatie mee ken een aardige Victor Het is mijn smaak niet maar vind t ook niet lelijk
Ik vind het een mooie naam, helaas mijn vriend niet, anders had het een serieuze overweging geweest voor mijn zoon.
Ik heb niet gestemd , want ik hang er met mijn mening tussen in..... Ik vind de naam Victor een beetje een ''zware, strenge'' naam..... ik vind Vic/Vito/Viggo wel weer leuk....
Bij de naam Victor krijg ik kriebels.. Ik vind het inderdaad net als anderen een strenge naam, en ik zie dan een "boze schurk" erbij hihi Ik zou zelf voor iets anders kiezen, maar als jullie hem mooi vinden moet je het gewoon doen! Iedereen heeft een andere smaak!
Wij hebben hem als 2e naam aan onze jongste gegeven. Mijn opa heette Victor, maar werd door iedereen Vic genoemd, dat vind ik ook wat gezelliger klinken.
Zelfde hier. Vind het een beetje een harde naam, ouderwets ook, maar niet storend genoeg om daar meteen lelijk aan vast te hangen. Als het de naam is, kan het prima, maar het is niet mijn smaak.
Ik vind Victor een klassieke, tijdloze naam. En daar hou ik van. Mijn opa heette zo. Om deze reden was "Vic" een serieuze kanshebber voor een jongen. Ik heb echter een meisje gekregen...
Stoere krachtige naam, ik ken een heel leuk peutertje die Victor heet, dus heb een positieve associatie!
Ik zie een man van middelbare leeftijd voor me met een bril en van die oude mannen sloffen kan er geen klein snoezig babietje bij zien, sorry. Niet leuk dus.