Hallo, heeft iemand een leuk idee om aan mijn oma te vertellen dat wij zwanger zijn. Heb bij mijn ouders en schoonouders een lijstje met een gedichtje gegeven. En schoonzusje een luier. Maar oma is toch bijzonder ze wordt overgrootoma alleen niet voor het eerst want er zijn nog 2 nichtjes van mij in december uitgerekend dus er komen er 3 in dec. De ander twee weet ze al maar ik moet het nog vertellen Ideeen?
ik had het zlef met een wit rompertje gedaan en dan met roze en blauwe stift hoera jullie worden oma en opa maar wat ik ook gelezen had was gebakje met de echo foto erop maar dan moest ik nog ff wachten en dat kon ik niet. succes en gefeliciteerd
ik heb mijn oma een zelf gebreid sokje gegeven zo zag het er ongeveer uit ( kan helaas geen foto plaatsem want ik zit op mijn werk) zelf gebreid sokje en bolletje wol ( kleur geel) 2 sate stokjes met een ronde kraal aan het eind als breipenne. dit allemaal in minnie formaat! was erg goed ontvangen! maarja je oma moet wel van breien houden natuurlijk! de andere oma hebben we een fotolijstje gegeven met gedichtje: je kunt me nog niet horen je kunt me nog niet zien in oktober word ik geboren mag mijn foto dan in dit lijstje misschien? maar ik lees dat je al zoiets hebt gedaan succes
je kunt trouwens ook leuke dingen laten bedrukken zoals slabbetjes ! dan kun je zelf een leuke tekst verzinnen! ik weet niet precies meer bij welke site maar is de moeite waard om te googelen!
Ik heb bij de hema een fles "champagne" besteld, je kan zelf het label maken en het is redelijk snel klaar. Mijn oma vond het erg leuk en ze laat hem knallen bij de geboorte
Zoiets heb ik ook gedaan bij mijn ouders, maar dan met een textielstift, kan je er gewoon zelf iets op schrijven/tekenen. Vonden ze erg leuk!
heb voor mn opa en oma een handdoek laten borduren met de tekst overgrootopa en overgrootoma erop.. vielen erg in de smaak!
bedankt voor de snelle reactie's het gedicht in een fotolijst heb ik voor onze ouders gedaan. Precies het gedicht wat hier is geschreven. grappig. leuke ideeen. dank je wel gooi het even in overleg hier