Dagje uit in Den Bosch

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door mamameer, 16 jan 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    Iemand leuke tips voor een dagje shoppen in Den Bosch.
    Waar zijn leuke winkeltjes, voor kleding maar ook (woning) accesoires, waar kunnen we lekker wat eten/lunchen of koffie drinken.
    Kortom alle tips zijn welkom!

2. Chocoholic

Chocoholic Fanatiek lid

25 sep 2011
    2.806
    417
    83
    lekker met de trein gaan! vanuit het centraal station loop je zo de binnenstad in.
    natuurlijk 1e stop: jan de groot! Lekker koffie met een Bossche Bol!! (deze kun je overigens bij nagenoeg alle tentjes eten)
    In de binnenstad zitten alle winkels vrij kort op elkaar. Met de markt in het midden waar je een drankje kunt doen of wat kunt eten. Als je vanuit de markt richting de Sint Jan (kerk) loopt, kom je langs een aantal eet tentjes. De korte put straat kun je zeker lekker eten en lunchen. Picasso zit er net om het hoekje, erg lekker voor een leuke prijs!
    Tip: reserveer!! zeker diner!

Bij de sint jan in de straat zitten meer eet tentjes waar je ook gezellig een drankje kunt doen.

Vanaf de martk gezien een andere kant op is de Arena. Een winkelcentrum met wat winkels.
    Denk alleen niet dat er zoveel zit als in Eindhoven oid.

Winkels zijn voornamelijk kleding ed, maar ook weer wat woon-accesoire winkels aanwezig hoor! Voor de echte woonwinkels kun je terecht op de woonboulevard. Maar dan zou ik echt met de auto gaan, want dat is vanuit de binnenstad een stukje rijden (Soetelieve).

Mocht je meer vragen hebben pb me gerust. Ik woon nagenoeg in DB ;)

3. Fridadepida

Fridadepida Actief lid

3 jan 2016
    387
    90
    28
    Ik zou vooral niet richting arena en Sint jan gaan. Maar vughterstraat in, lepelstraat, achter t stadhuis. Daar zitten de leuke winkeltjes. In de vughterstraat ook aantal winkels met woonassecoires. Lunchen bij DIT (lepelstraat), Meat of pink Lemon (minderbroederstraat)

4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.175
    4.488
    113
    bedankt dames, leuke tips, bossche bollen horen er inderdaad bij. en die straatjes schrijf ik even op! ik hou wel van van die kleine leuke winkeltjes.

meer tips zijn altijd welkom!

5. yoghurt

yoghurt Bekend lid

31 jan 2011
    513
    58
    28
    Brabant
    Paar hele leuke winkeltjes...
    Petozzi, koekwaus, Juul

En ga ff bij de sint jan n kaarsje aansteken. Blijft toch een mooie bijzondere kerk

voor de rest sluit ik me aan bij hierboven
    Veel plezier

Deel Deze Pagina