dag 11 en knal positieve ovulatietest?????

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door eloveh, 28 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind dit heeeeeel erg bizar... Gisteren had ik nog een dun streepje.. en nu lijkt die wel heel erg positief! ik zit nog maar op dag 11??? en heb een regelmatige cyclus na mijn operatie. De gyn zei bij mijn vorige cyclus bij de follikel meting dat ik gewoon weer ovu testen kan gebruiken dat ze nu gewoon eerlijk antwoord geven :p Dus het kan ook echt niet zo zijn dat mijn pcos terug is ofzo... dus daar ligt het niet aan!

maar vind dit nog al gek of kan die streep nog donkerder?

Of zal ik voor de zekerheid nog een clearblue er tegen aan gooie? :p

Die bovenste is van gisteren en die onderste van half uurtje geleden:

xx

2. MMMarian

MMMarian Bekend lid

12 mei 2013
    515
    0
    0
    Ik had ook kruidvat ovu testen en zoals jij hem vandaag had, was die bij mij 4 dagen op rij en nog was mijn ei een week later.. toen vertelde veel dames mij dat de kruidvat ovutestjes niet goed zijn?..

3. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    so dat is echt om gek van te worden! haha!
    Ja dan ga ik straks eens een clearblue proberen en als die posi aan geeft is het heel apart en als die negatief is dan ligt het dus gewoon aan de kv testen ofzo???

xx

4. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat me trouwens op valt.. is dat de streepjes van de bovenste test niet op de zelfde plaats zitten als bij de streepjes van de onderste... of is dat normaal?

xx

5. Mrs Blossom

Mrs Blossom Bekend lid

12 jun 2013
    974
    1
    0
    NULL
    NULL
    Geen ervaring met KV-ovulatietesten, maar wel met knalpositieve ovulatietesten. Mijn knallendste knaller was op dag 12 en volgens FF ovulatie op dag 14 (ik denk zelf dag 13). Toch heel normaal lijkt mij. Dus knaller op dag 11 lijkt mij niet heel raar.

6. Lieflief

Lieflief Fanatiek lid

12 jan 2013
    1.714
    205
    63
    Coördinator/ Teamcoach
    omgeving Zwolle
    Hoi hoi,
    Ik gebruik al een tijdje deze ovutesten. De 2e is echt knal. Die kan morgen ook nog knallen en dan wordt die ws lichter.
    Dat het streepje scheef lijkt, komt gewoon omdat de strip er scheef inzit. In beide vakjes zie je dat ze meer naar links staan.
    Ik vind het zelf hele prettige testen.

7. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke maar wat kan ik dan volgens jullie het beste doen? Vandaag niet klussen en morgen wel? of pas de dag erna? wat is jullie advies dan???
    Voel me eierstok wel trouwens hoor.. allemaal steekjes, dus het is echt aan het beginnen. Denk dan trouwens wel dat me eisprong op 13 kom? nja, ff afwachten gewoon! dankje voor jullie reacties!

groetjes

8. swagartist

swagartist Niet meer actief

ik zou al lekker om de dag gaan klussen, maar wel overstappen op de CB. Het kost wel meer, maar het is wel echt veel nauwkeuriger.

9. swagartist

swagartist Niet meer actief

btw, google ff de testen of kijken op MP; je moet ze gewoon kopen als ze in de aanbieding zijn; scheelt weer :)

10. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Wel gek dat je bij pco ovu testen mag gebruiken van je gyn? Het staat bekend dat je met pco vals positieve testen krijgt omdat je lh verhoogd is.

En heeft hij ook niet uit gelegd dat pco nooit weg gaat?
    Het zit er en blijft er. Het kan wel minder worden zodat je toch af en toe een eisprong hebt. Maar weg gaat het niet meid.

11. eloveh

eloveh Actief lid

26 mrt 2013
    334
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik ben geopereerd dus bij mij is het echt weg! Al mijn eiblaasjes waren weggebrand en heel mijn eierstokken waren mooi leeg na mij operatie!
    en het is tot nu toe nog niet terug gekomen al die blaasjes, dus vind dat ik het wel zo mag noemen dat het zo goed als weg is!
    Tuurlijk is er een kans dat het straks weer vol zit.. maar de operatie is zo goed gelukt dat de kans klein is! Daarom mag ik weer ovulatie testen gebruiken :D en zijn de testen ook eerlijk!

x

12. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Lieve schat pco kun je niet wegbranden of zo.
    Pco is niet alleen de wel bekende kralenkrans maar ook verhoogd lh en insuline. Het zit in het bloed en al.

Door pco heb je dus niet elke maand een eisprong omdat er dus niet een fatsoenlijk door groeit.

Als het echt zo makkelijk was. Waren er nu dus alleen pco loze vrouwen.

Sorry dat ik zo reageer maar vind het echt onzin wat je gyn je wijs maakt. En word er zelfs boos van

Deel Deze Pagina