Met Femke was ik uitgerekend op 8-11-13. Op 8-11-12 kreeg ik te horen dat ons eerste kleintje was gestopt met groeien. Met deze kleine frutsel teste is op 5 oktober positief (net als bij de eerste keer wat een mk is geworden, tevens ook de trouwdag van m'n ouders die in 2012 besloten te scheiden) en ben ik volgens mijn berekening 14 juni uitgerekend. 2 dagen later als de eerste keer. Maar dat kan nog veranderen als ik de termijn echo krijg. Vind het wel bijzonder allemaal!
was eerst uitgerekend op 31-12 maar dat is verschoven naar 28-12 omdat hij best groot al is hij loopt ietjes voor maar alle baby's in mijn familie zijn lang , dus kan nog steeds 31-12 worden of naja kerst kindje kan ook mijn vader zegt de hele tijd trots hij komt vast op 25 dec en 28 dec is de verjaardag van mijn schoonmoeder der vriend die vind dat ook allemaal wel leuk hahaha
Als deze kleine wondertje blijft plakken, ben ik uitgerekend op de verjaardag van mijn schoonbroer en -zus hun dochtertje, 10juni. Dus dat wordt spannend. Tenzij ik terug word gezet.
Onze zoon is geboren op de verjaardag van de oma van mijn vriend zij vind het helemaal geweldig en wij ach hebben er weinig last van. Het is wel speciaal
Ik ben uitgerekend op 27-1-2015, dat is ook de datum dat ik en mn partner 6 jaar samen zijn en de datum dat ik er bij mijn zoontje 5 jaar geleden achter kwam dat ik zwanger was
bij eerste zwangerschap positieve test op vaderdag. Het ging erom spanning weer de mmm in want vaderdag kwam er weer aan. En jawel weer een positieve test. Zelfde dag uitgerekend als bij mn dochter zal m wel niet halen maar dat terzijde
Onze oudste is geboren op 08-06-08, gelijk met het eerste kindje van mijn beste vriendin. Onze 2de is geboren op 01-01-10. Ons 3de wondertje is geboren op 11-10-12 en nu zwanger van de 4de de uitgerekende datum is 25-5-15 wij zijn benieuwd wat voor datum het nu gaat worden.
Ik was van onze jongste dochter uitgerekend op de 60e verjaardag van mijn vader Hij vond het een mooi kado maar wilde er graag voor "bedanken".... ze is uiteindelijk 3 mei geboren
Bij mijn dochter was ik uitgerekend op de verjaardag van m'n beste vriendin, maar ze werd een maand te vroeg geboren op mijn verjaardag, mijn beste vriendin raakte zwanger op de dag dat mijn dochter 1 werd en haar dochter is geboren op de dag dat ik uitgerekend had geweest bij mijn eerste miskraam. Nu ben ik uitgerekend op 25-05-2015, de dag dat ik positief testte bij mijn dochter.
Zoals het er nu voorstaat ben ik uitgerekend op 19-06-2015... Voor ons een hele speciale datum aangezien dat de uitgerekende datum zal zijn van ons 4e kindje...
Ik was bij mijn (tot nu toe) jongste dochter uitgerekend op de sterfdag van mijn schoonvader (jaar ervoor) op 18 juli. Ze kwam op 12 juli, 3 dagen na het overlijden van mijn opa. Mijn oudste is geboren op 3 november, een jaar daarvoor was mijn andere opa overleden.
Ik ben uitgerekend op 31 december. De dag dat we het oude jaar uitknallen het nieuwe jaar in. Een dag eerder ben ik zelf jarig. Wordt 3 weken eerder Ingeleid op 10-12-14
Ik vond 5 december niet zo'n handige datum, maar onze zoon blijkbaar wel en is hij dus geboren op de uitgerekende datum
Ja, op de verjaardag van mijn zus en nichtje, 6 dagen na mijn eigen verjaardag.. Toch best bijzonder!
Ik was van mijn dochter uitgerekend op 15 december. Ze is geboren op 25 december. ...eerste kerstdag en de dag dat mijn opa is overleden. Mijn zoon is op de verjaardag van me jn stiefvader geboren. Al met al waren deze dagen zo wie zo bijzonder zijn geweest, want het is hun geboortedag .