Ik heb een aantal baby-artikelen te koop! onderandere: - Avent flessen, avent handkolf - Flessenwarmer - Kleding maat 50 - hemeltje met paarse bloemen Zie mijn advertenties: Marktplaats.nl - Advertenties van Karlijn uit Gouda Eventueel wil ik ook best spullen ruilen! Ik zoek nog een wipstoeltje, eventueel draagdoek jongenskleertjes maat 56 of 62 ook speelgoed en/of boekjes zijn welkom
Voor 25,- mag dit set weg: Een ruim set met alles voor kolven en voeden!! Inhoud: - Avent Borstkolf (handkolf, kan volledig worden gestereliseerd!) incl alle toebehoren zoals extra ventieltjes, doos en handleiding (foto 1) - Avent flesje 125ml 'goud' die bij de kolf hoort (foto 1) - Avent flesje 125ml 'wit' met anti-krampjes ring en nieuwe speen! speen maat 1 (foto 3) - Avent fles 260ml 'wit' in doosje. Ook nieuwe speen. speen maat 2 (foto 2) - Prenatal flessenwarmer. Hier passen aventflessen in, en potjes. Dus een handkolf. 3 avent flessen en een flessenwarmer. (of bieden op mp: Marktplaats.nl > Compleet set Avent voor kolven en voeden! 3 flessen + kolf + - Kinderen en Baby's - Babyvoeding en Toebehoren ) Eventueel nog een paar ruilitems die ik zoek in ruil voor iets van wat ik verkoop mocht daar intresse voor zijn: - lekker in het leven pamper-bonnen - volle etos kaart/veel zegeltjes (hoeft niet een kaart vol te zijn bijv.) - Woombie inbaker-slaapzak newborn
Nog een setje! Kleertjes maat 50! - Boxpakje velours bruin-wit gestreept van Prenatal - Boxpakje wit met diertjes op voeten van Prenatal - Shirtje Turqoise met tekst 'proud to be stout' van Prenatal - Wit broekje velours met zakjes achterop - Shirtje Lime-groen met print 'handle with care' van Prenatal - Grijs velours broekje met zakjes achterop - Lichtblauw vestje - 2x badstof sokjes van Prenatal (klein, en zakken niet af!) Bieden kan op MP: Marktplaats.nl > Kledingsetje mt. 50 2x boxpakje 2x setje enz. o.a. Prenatal - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 50
Leuk setje met diverse meisjesspulletjes! We hebben een jongetje gekregen, dus alles is NIEUW! - Zwembroekje mt 56-62 - Romper van Prenatal mt 50/56 (valt ruim) - Sokjes met antislip - Kniekousen Doe een leuk bodje! Marktplaats.nl > Setje Meisjesspul diverse! Prenatal, hema e.d. NIEUW - Kinderen en Baby's - Babykleding | Maat 56