Hoe vind ik een weg in dit

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ikkehouvanjou, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkehouvanjou

ikkehouvanjou Actief lid

9 feb 2011
    388
    0
    16
    Dag

Na 4 jaar zwanger
    Maar 4 jaar lang verplicht seks en nu ik zwanger ben wil hij niet meer.
    Het is normaal dat mannen er kijken maar vind geen.fijn gevoel dat wel en samen niet.
    Kan er geen gesprek over openen dat wil hijniet

Ik vind het jammer en voel m'n beetje aan de kant geschoven op dat gebied.

Hoe gaan jullie hier mee om

2. Littlegirl1989

Littlegirl1989 Fanatiek lid

2 aug 2015
    3.090
    2.175
    113
    Niet hee, vergelijkbaar als bij jou, maar wij hebben jaren een heel bewogen seksleven gehad door mijn vaginisme. Ik heb mijn man zo vaak afgewezen. En uiteindelijk zijn we een ziekenhuistraject in gegaan en hij was daarin echt heel erg behulpzaam. En daarna..l hij was zo uitgeblust van altijd alle afwijzingen van mij, hij had er geen zin meer in.
    Heel veel praten, eventueel ondersteuning van een seksuoloog zoeken. Ik weet niet waar je woont maar in het LUMC heb ik hele goede ervaringen.
    Geef hem de tijd om bij te komen van al het moeten, maar blijf in gesprek en zoek de intimiteit in andere dingen.

3. Mamamijn

Mamamijn Fanatiek lid

14 feb 2013
    1.043
    365
    83
    Vrouw
    Zou hierover toch proberen over te praten, hij geeft geen reden aan dat hij niet meer intiem met je wil zijn?. Ik vind er naar kijken voor mijn gevoel een soort vreemdgaan. Mijn man komt nu ook niet volledig aan zijn trekken maar die gaat dan niet naar dergelijke filmpjes kijken. Ik vind dat zon nare vorm van liefhebben. Sorry misschien wijk ik teveel af op je vraag.

Ik wens jullie heel veel sterkte en hopelijk kunnen jullie toch nog toenadering naar elkaar vinden.

4. Meisje@12345

Meisje@12345 Fanatiek lid

19 aug 2014
    2.423
    271
    83
    Wat is de reden dat hij geen sex wilt ? Vind hij het eng ?

5. Lisa1987

Lisa1987 Fanatiek lid

11 sep 2013
    1.845
    183
    63
    Vrouw
    Kan het niet zijn dat hij het raar vind om seks te hebben nu je zwanger bent? Mijn man en ik deden het de vorige zwangerschap niet omdat hij het niet wilde. Vond het raar met de baby erbij. Deze keer heb ik dat gevoel dus doen we wederom alleen 'handwerk'

6. LMSB

LMSB Fanatiek lid

24 feb 2017
    3.994
    3.321
    113
    Als je erachter kunt komen wat de echte reden is (bijvoorbeeld dat hij het eng of ongemakkelijk vindt nu dat je zwanger bent) kan je je vk opbellen en overleggen wat te doen. Zij zal echt met je mee gaan denken.Of inderdaad wat al gezegd is een seksuoloog inschakelen. Ik zou het ook niet tof (en dat is echt zacht uitgedrukt) als mijn vriend het wel zou kijken en niet met mij seks wil hebben.

7. Meiske2015

Meiske2015 VIP lid

4 sep 2016
    7.734
    3.516
    113
    Ik snap even dat gedeelte met er naar kijken niet.

Ik kan wel begrijpen dat 4 jaar lang verplicht seks een hele zware belasting is voor een relatie.
    Maar dat hij er niet over wilt praten is niet fijn.
    Jij zit ergens mee en dan hoort ie daar naar te luisteren.

Zou het toch nog eens aangeven en als ie niet wilt luisteren zou ik hem een briefje schrijven dat je je afgedankt voelt.
    Misschien schaamt hij zijn eigen wel ergens voor. Maar zonder te praten kom je er niet achter.

Hopelijk komen jullie er samen uit.

8. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Ik zou inderdaad vragen wat de reden is dat hij er naar kijkt, misschien vind hij het eng nu je zwanger bent.
    Zelf heb ik vaginisme en ondanks dat dit nu erg goed gaat hebben we mindere jaren gekent waarbij ik hem ook veel afwees, ondanks dat ik het niet prettig zou vinden zou ik het dan nog wel begrijpen dat hij het kijkt.

Deel Deze Pagina