Bikini Body Mommy

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Alizee, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamasaar

Mamasaar Actief lid

1 jun 2015
    105
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou, hier wel bezig geweest maar nog niet gesport. Via internet wat spullen besteld. Manlief gaat meedoen, maar we willen het wel direct goed doen: gewichten besteld en zo'n bankje. Dus zodra alles binnen is gaan we lekker samen aan de slag. Zie er naar uit :) Ik vind wel dat je met bbm niet lang actief bent, wel intensief. Grote kans dat wij hier ook wat extra dingen zullen doen na het 'gewone' programma.
    Dus, hoop dat alles voor het weekend binnen is!
    En Alizee, goed bezig!! Super :D

2. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Alizee. Idd wel zweten he :). Dat vind ik ook nog wel fijn, echt het gevoel dat je wat doet.

@mamasaar. Ik heb geen bankje gekocht en ook nog niet nodig gehad... Gelukkig dan maar haha.

3. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Mamsaar wat knap dat jouw man ook mee doet! Dat is pas motiverend:)
    Ik heb geen bankje ik gebruik gewoon een krukje die ik in huis heb, iets lager dan een gewone stoel. De oefeningen zijn idd intensief maar goed te doen vind ik. Als je de warm up en cool down niet meerekent ben je zo'n 15 minuten intensief bezig.
    Na sommige dagen heb ik behoefte aan extra oefeningen, maar soms vind ik de work out meer dan zat en heb geen kracht meer voor iets extra. Ik vind het ook leuk dat de oefeningen elke dag net iets anders zijn, ik houd van afwisseling.

@Hannamom idd! Ik heb daarna ook een goed gevoel, ik kan niet wachten om vanavond mee verder te gaan. Jij ook succes!

4. Mamasaar

Mamasaar Actief lid

1 jun 2015
    105
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    @Hannamom, we hebben geen krukje hier. Of in ieder geval een die stevig en stabiel genoeg is ;) En wij gaan hem niet alleen gebruiken als nodig is. Mn man kan best fanatiek zijn , die doet er nog wat extra oefeningen mee. Het is eentje die ongeveer zo hoog is als een traptrede denk ik.

@alizee, het is zeker motiverend en vooral ook gezellig :)

5. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Wanneer is het krukje nodig dan? Heb hem nog niet gehad... Vandaag dag 6 gedaan, samen met mijn dochter haha. Ze wilde nog weer wat doen, dus doet nu dag 1. Ze vindt het erg leuk om te doen.

Mijn man heeft genoeg lichaamsbeweging elke dag, dus het is ook niet nodig.

Morgen weer! Het is trouwens idd verslavend zeg haha.

6. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hanna Mom ik neem aan voor de squats? En al bij dag 6, goed bezig zeg :) En wat gezellig dat jouw dochter ook mee doet!

Ik moet echt moet verzamelen vanavond om mee verder te gaan. Mijn dochtertje is erg onrustig door doorkomende tandjes en ze heeft erg veel gehuild, echt een zware dag. Ik wil het liefst op de bank zitten voor de tv met iets lekkers erbij. Maar ik ga toch aan de slag, geen excuses :)

7. Mamasaar

Mamasaar Actief lid

1 jun 2015
    105
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ze noemt het bij dag 1, bij de benodigdheden. En we kunnen lekker fanatiek worden samen, dus dat bankje zal erg goed gebruikt gaan worden! :D

8. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    @Alizee. En, is het nog gelukt? Heb je doorgezet? Af en toe een dagje overslaan is niet erg denk ik, maar het moet geen gewoonte worden :p. Ik ben zelf ook vaak makkelijker als ik al eens een dagje oversla.
    Maar een onrustige dochter is een goed excuus hoor! Hoeveel kindjes heb je? Mijn oudste dochter is 6 en mijn jongste dochter is bijna 3, dus hier geen doorkomende tandjes meer.

@Mamasaar. Oeh. Ik ging woensdag dag 1 even kijken met mijn moeder (probeer haar ook enthousiast te krijgen :D), en ik ben geloof ik bij dag 2 of 3 begonnen, deze had ik nooit gezien! Nou ja. Hoe hoog moet het bankje zijn? We hebben een houten bank bij onze eettaffel, dat is maybe wel een goede optie.

Gisteren dag 8 gedaan. Dag 7 is een rustdag, dus die vond ik voor de donderdag niet echt geschikt. Vandaag weer samen met de beide dochters denk ik en dan het weekend weer even rustig.

Nog plannen voor vaderdag?

9. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hanna Mom ik heb het wel doorgezet, al was ik erg moe. Ik heb twee kinderen, mijn zoontje is al 4 en mijn dochtertje bijna 1. Mijn zoontje doet ook mee hoor soms, als hij zin in heeft, erg gezellig is het :) Ik hoop dat ik binnenkort overdag kan sporten, als mijn dochtertje goed kan lopen en zichzelf een beetje kan vermaken, nu valt ze steeds dus ik moet haar de hele tijd in de gaaten houden, sporten tegelijk gaat eigenlijk niet. Wat fijn dat jouw beide dochtertjes aan mee doen! :)
    Ik heb vanmorgen de hele Action leeg geplunderd, ik heb sport bh's , sport broeken, legging's, en heel veel tshirts in alle kleuren gekocht om te sporten en ja ja eindelijk mijn gewichten en zo'n stretch koord, geen idee hoe dat eigenlijk heet.
    Zo meteen ga ik weer aan de slag...
    Morgen en overmorgen heb ik feestjes, ik ga in ieder geval niet te veel eten. We doen niet te veel met Vaderdag, in de ochtend langs mijn schoonvader en in de middag naar een feestje, ik heb met mijn zoontje van der week iets geknutseld voor papa, morgen nog een kaartje kleuren en klaar. Wat doen jullie dit weekend?

10. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    En dames zijn jullie nog bezig? Ik ga zo aan de slag...gisteren was een slechte dag, alles viel tegen en in de avond toen de kids eindelijk op bed lagen had ik nergens zin in, Dus ik ben een serie gaan kijken, ipv sporten, erg slecht, dat weet ik. Dus vanavond probeer ik in te halen en wat extra's te doen...

11. Hanna Mom

Hanna Mom Fanatiek lid

28 jan 2011
    1.235
    1
    38
    NULL
    NULL
    Hier ook even een 'stop'. Druk weekend gehad en dan begin ik mijn nieuwe week ook moe. Zit overspannen thuis en als ik dan moe ben, vind ik het lastig wel wat te doen. Hoewel ik weet dat sporten juist helpt. Vanavond ga ik het weer doen!!

Afgelopen weekend dus druk geweest. Manlief was moe en dan doe ik de kinderen uiteraard. Hij had een drukke werkweek gehad (is zzp'er). Nu weer een drukke week helaas.
    Gisteren en eergisteren bijna de hele dag weggeweest, dus vandaag even bijkomen en vanavond op tijd op bed. Hoe gaat het bij jullie??

12. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @HannaMom vervelend zeg dat het bij jou ook even niet mee zat. Gelukkig ga je toch mee verder, het zou zonde om mee te stoppen. Ik merk ook dat als ik een paar dagen heb overgeslagen ( na het weekend) dat ik het toch moeilijk vind om mee door te gaan. Maar ik ga zeker niet stoppen. Ik ben net klaar voor vanavond, nu even douchen en een serie bekijken. Is er verder iemand nog bezig meiden?

13. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Hey dames,

Zat een beetje te kijken hier en zag ineens dit onderwerp. Even gelezen en lijkt me wel wat.

Net op youtube gekeken maar er staan er nogal wat, dus welke is het beste om mee te beginnen als "beginner"?

Zie dat jullie met nog niet zo veel zijn, dus kan er nog wel bij toch?

14. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hopefor you van harte welkom! Ja ja, nieuwkomers zijn zeer welkom, we zijn maar een klein clubje pas, maar we geven niet op :) Ik was bezig met deel drie ( ik was bij dag 58 gebleven) , deel 1 en twee heb ik nooit gedaan overigens maar ik ben sinds kort met deel 4 begonnen. Ik vind de oefeningen niet moeilijk, heel leuk eigenlijk en duurt niet zo lang, een uur zou ik niet vol houden denk ik op dit moment. Ik sport wanneer de kids op bed liggen en ik doe even op pauze als het te zwaar wordt. Dus ik denk dat je het beste ook met deel 4 kunt beginnen, probeer het maar, ben benieuwd!

15. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Oke thanks, doe ik. Zal denk ik volgende week worden aangezien deze week ML meer thuis is ivm een verbouwing op z'n werk maar vanaf volgende week kan ik wel wat doen als de kleine dame op bed ligt 's middags.

Zal straks wel even kijken vast naar wat ik eigenlijk ga doen, haha.

16. duizeltje

duizeltje Lid

26 mrt 2015
    43
    0
    0
    NULL
    NULL
    mijn plannen zijn veranderd. Ik sport nu onder begeleiding in een sportschool. Is voor mij meer een stok achter de deur om het echt te doen en ik vind 2 keer in de week makkelijker vol te houden. Elke dag red ik gewoon niet.

17. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    @Hopefor you ik hoop dat je de oefeningen leuk zult vinden, ben benieuwd!
    @duizeltje Groot gelijk hoor, ik zou ook liever naar de sportschool gaan, helaas is voor mij op dit moment niet mogelijk. Veel succes!
    Ik was even de motivatie kwijt maar als ik in de spiegel kijk dan komt het weer naar boven. Ik moet gelukkig maar 3,4 kg afvallen maar ik baal van mijn buik vooral, na twee bevallingen is het niet meer wat het geweest was. Ik ben blij dat we niet op kort termijn op vakantie gaan, ik zou mij ook totaal niet prettig voelen in een bikini nu. Ik ga zo weer aan de slag! Fijne avond dames:)

18. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    De oefeningen lijken me niet zo erg moeilijk en ziet er leuk uit, dus maandag maar eens aan de slag.

Inmiddels weeg ik mij 6 kilo teveel, na de bevalling zat ik zelfs onder m'n gewicht van voor de zwangerschap maar nu begint het echt teveel te worden.
    Vooral m'n buik inderdaad, da's echt een blubberbuik geworden, dat moet er echt af.
    Verder hoop ik gewoon wat sterker te worden en wat conditie te krijgen want die stelt niks meer voor.

Zou je die oefeningen met die gewichtjes ook met een flesje water in iedere hand kunnen doen? Tis meer voor extra zwaarte voor de oefening volgens mij, dus denk dat ie zelfs ook wel zonder kan.

Wat ik zei, morgen starten.

Hielden jullie ook bij hoeveel je van iedere oefening haalde zoals zij telkens opschrijft?

19. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Oke, het werd vandaag starten maar ben begonnen vanmorgen. Viel niet tegen maar echt serieus nu al spierpijn, haha!

Tis wel rustig hier, ben toch niet alleen overgebleven he?

20. Fruitmoes

Fruitmoes Bekend lid

22 jun 2009
    847
    1
    18
    Ik doe ook mee dames! Ik wil graag van mijn buikje af. Na 6 jaar, haha. En het zou leuk zijn als mijn dijen/bovenbenen wat steviger werden. Nu hopen dat ik dat vol ga houden... Een sportschool is leuk, maar is zo duur.

Deel Deze Pagina