Bikini Body Mommy

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door Alizee, 3 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goede morgen dames! Ik ben er nog hoor, alleen weinig tijd om te schrijven.
    @Hopeforyou wat fijn dat je aan begonnen was, pas op het kan verslavend worden, ik zeg het uit ervaring :) Met twee flessen ipv gewichten kan het zeker, ik gebruikte twee zware boeken, maar flessen zijn veel beter natuurlijk. Ik had ook mega spierpijn, nu nog steeds als ik twee, drie dagen heb overgeslagen. Daarom probeer ik om niet meer dan twee dagen tussen te laten.
    @Fruitmoes van harte welkom! Erg leuk dat je ook aan mee doet! Zie ik nou goed, ben je jarig vandaag? Van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!:)

Ik zou ook blij zijn met 4,5 kg minder maar ik wil ook voornamelijk mijn buikje kwijtrakken, na twee zwangerschappen is het niet meer zoals het was helaas. En idd mijn dijen, bovenbenen en ook mijn 'butt' ha ha Hiervoor zijn squats erg goed, ik doe ook elke dag 100 squats en 100 buikoefeningen per dag, los van de oefeningen. Ik merk wel een verbetering, maar het gaat zoo langzaam...ik hoop binnen een jaar wel een duidelijke verbetering te zien. Ik heb foto's gemaakt van hoe ik er nu uit zie, maar ik durf ze niet hier nier te zetten :)

Gisteren 's morgens geoefend, mijn dochtertje speelde lekker op de grond en zat ook mee te wiebelen en te klappen, ze vond het erg leuk. Nu even mijn koffie drinken en zo meteen ga ik weer aan de slag.

2. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Jeetje alizee, 100 squats en 100 buikspieroefeningen?
    Ik doe het je niet na!
    Knap hoor!

Nou, ik vanmorgen dag 2 gedaan, had wel echt heel erg spierpijn maar dacht, als ik nu al stop schiet het niet op natuurlijk. Dus kleine meid op bed, tukkie doen en mama sporten.
    Die viel tegen zeg... Was ik ook nog vergeten te tellen bij het 1e onderdeel, dus (gek als ik ben) nog eens gedaan. Was gelukkig niet heel erg zwaar, rennen op de plaats dus viel mee.

Die squat thrusts waren echt verscrhikkelijk, daar maar 6 van gehaald...

Maar goed, ik heb het gedaan en morgen ook weer, maar dan misschien savonds want krijg visite en moet even naar de fysio (al weken last van m'n schouder)
    Ik zie wel.

Nu de kleine meid tevreden houden, ze weet niet zo goed wat ze met de warmte aanmoet én er komt een tandje door dus tis niet zo fijn voor dr.
    Ze doet telkens bellen blazen "ppppp" komt er dan uit, maar ze moest net ook een neetje huilen dus ze deed 2 in 1... Arme schat.

Hoe oud is jouw dochter alizee?

3. Alizee

Alizee Bekend lid

3 feb 2011
    685
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dat valt wel mee hoor, ik doe ze in twee keer, in de ochtend en 's avonds dus 50 per keer. Ik was begonnen met 20 en ik was toen kapot en nu doe ik 50 zonder moeite dus mijn conditie is echt verbeterd sinds ik deze oefeningen doe. Maar ik heb nog een lange weg te gaan hoor totdat ik weer goed in mijn vel zal zitten. Vooral mijn buik vind ik vreeslijk, ik kan geen strakke topjes en jurken dragen, of ik moet mijn buik de hele tijd inhouden, dat is niet te doen ha ha.
    Mijn dochtertje is 1 en ze houdt mij de hele dag bezig, ze wil ook niet meer slapen overdag , heel even half uurtje dus ik heb weinig tijd voor mijzelf. Als ze op beg ligt ga ik gelijk oefenen, als het te laat wordt heb ik geen zin meer en ik word al gauw moe. Zeker met dit warmte valt het niet mee om nog oefeningen te doen, we hebben geen airco thuis.
    Vervelend zeg dat jouw dochtertje zo veel last heeft van raar tandjes en zo vroeg al, ik heb Gingigel gebruikt, maar of dat helt weet ik niet. En mijn kinderen hadden ook veel last van de warmte, wie niet... vanmiddag het zwembadje gevuld, ze vonden het allebei geweldig!
    Ik ga zo douchen, de rommel opruimen en werken, heb geen zin, maar dan moet het maar...
    Ik zal toch moed verzamelen om een foto van mijzelf te plaatsen hoe ik nu eruit zie, hopelijk merk ik wat verandering over een tijd...
    Is er nog iemand bezig met de oefeningen behalve wij? Iedereen is welkom wat mij betreft :)

4. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Welkom fruitmoes,

Ben je al begonnen? En hoe vind je het?

Hier dag 3 erop zitten, m'n spierpijn wordt al minder dus dat is fijn.
    Ik doe braaf elke dag de oefeningen, gewoon een vast moment van de dag, 's ochtends als ik gegeten heb en m'n man de deur uit is. Vanmorgen lag m'n dochter er nog bij (ik kreeg visite dus kon qua tijd niet wachten tot ze sliep en m'n oefeningen doen én moest naar de fysio) maar ze keek me aan alsof ze zeggen wilde, wat ben jij nou maf joh? Met dit weer.
    Klopt, maar heb het wel gedaan en ben er trots op ook, haha!

Morgen wel echt even kijken, dan komt er iemand om 9 uur dus dat wordt wat lastiger. Anders 's avonds maar doen ofzo.

Hoe is het met de warmte bij de anderen? Hier begint het buiten af te koelen dus lekker alles open gezet.

Fijne avond allemaal!

5. Hopeforyou

Hopeforyou Actief lid

30 jul 2013
    491
    0
    16
    Alizee, ja, ze is best vroeg met dr tandjes, maar ze is eigenlijk met alles vroeg en snel. Zo draaide ze met 15 weken al op haar buik (niet dagelijks maar ze deed het wel) en nu is ze niet meer te stoppen daarmee... Beetje lastig wel dat ze soms net gedronken heeft en er dan dus een golf melk uitkomt, maar ja.
    Ze duwt haar billen ook al omhoog alsof ze wil gaan kruipen maar daar blijft het bij. (Gelukkig, wil er nog niet achteraan hoeven... Haha)

Ik doe het inderdaad ook wel vroeg, anders waarschijnlijk geen puf en zin meer.
    Enige is wel dat ik hier zonder werk zit, dus kan het wat makkelijker allemaal laten liggen en de volgende dag opruimen.

Wel op zoek, maar nog niks met positieve reacties...

Deel Deze Pagina