oh ik zag dit topic niet, had mn vraag al ergens anders gesteld, maar ik heb hem dus ook niet en vermoed dat dit dus nep is.
Nee hoor, al van een heleboel meiden gehoord dat ze de bikini binnen hebben. Wel een bikini waar mijn 'meiden' en kont echt niet in gaan passen....dus idd zo'n one size fits nobody
het staat op de site van nivea, dus dan denk ik niet dat het nep is had de link al via een ander forum, heb vd week een bikini gewoonen, dus we wachten af......
ik heb m ook binnen,vind m wel grappig. denk dat het cup b is en maat 36 broekje? (heb m niet gepast hoor)
Haha ik heb m ook gewonnen! Ben benieuwd of ik er in kan Vrees van niet maar toch leuk om gewonnen te hebben(al zie ik mezelf nog niet in een bikinie lopen want de streepjes van mn zwangerschap op mn buik zijn nog best zichtbaar )
Nou..haha..wie hem dus niet past of wat dan ook.. Hier een grote liefhebster..volgens mij wel 10000x gespeeld..0x gewonnen... Dus..mocht je hem kwijt willen pm me maar..
ik had m ongeveer eind juni gewonnen ,dus heb er wel even op moeten wachten.ik zag dat je nu t shirts kon winnen. http://www.nivea.nl/frameset.php blond en brown
Tjeemig, wat een ienemienie-bikini! Het begon er al mee dat ik het broekje, dat ook met strikjes gaat, om mijn zwangere voorgevel stond te knopen... *proest* Maar andersom paste het evengoed niet hoor. Het is een leuk ding voor meisjes van 12...
ik heb hem ook gekregen. Hahahaha, ze hadden beter kunnen zeggen dat het om een kinderbikini gaat. Wat is hij klein zeg!
Kreeg hem ook net.. Die kan ik dus niet aan, mijn borsten passen er absoluut met geen mogelijkheid in!
ik heb hem ook binnen.. denk wel dat ie gaat passen maar hij lijkt me niet zo betrouwbaar haha doe hem thuis achter het huis wel aan haha