Ik heb hem ook binnen, broekje zitten prima, bovenstukje kan nét....maar ga hem niet dragen want ben veel te bang dat ze eruit floepen....
Er zijn al 125 meiden die vandaag een t-shirt hebben gewonnen. Morgen kun je het weer opnieuw proberen. Schiet dus niet echt op voor mij, of ik moet vannacht om 12 uur meteen gaan proberen.
Hij is inderdaad wel echt een inimini bikini...... Ik heb hem voor de lol toch maar even aangetrokken, nou werkelijk....ik denk dat ik hem maar bewaar voor als mijn dochter ouder is, hihihi. Nou ga ik ook proberen het t-shirt te winnen. Gina
Voor een t-shirt te winnen moet je tussen 00.00 en 00.02 proberen, daarna zijn alle 125 alweer gewonnen Kwebbel
Jaaaaaaaaaa.....ik heb net twee t-shirts gewonnen Ik zat om klokslag 00.00 klaar en jawel hoor. Je kunt kiezen uit verschillende maten en teksten. Ik heb er eentje met brunette erop, en de andere proud te be brunette. Bevestigingsmail van nivea ontvangen. Dus dames goed oefenen en morgennacht even proberen. De moeite waard. Kwebbel
goeiemorgen meiden, ik heb de bikini gisteren binnen gekregen en pas m ook ! vind m wel leuk alleen dat nivea embleempje haal ik er wel af. 's nacht slaap ik als een blok dus dat t-shirt zit er voor mij niet in. ach zou m nu toch niet passen met dat buikje van mij. groetjesssss
ik heb paar dagen geleden ook een shirt en bikini gewonnen, nou als jullie niet in die bikini kunnen, dan ik helemaal niet hihih
Ik heb ook twee t-shirts gewonnen vanacht! Ik heb ze me de tekst Proud to be Brunette. Je moet inderdaad om precies 00.00 uur beginnen met het spelletje. Na een paar minuten zijn ze allemaal vergeven. Succes dames! Gina