ik zie liever iemand lopen met maat 44/46 MET zelfvertrouwen dan iemand met maat 36/38 die zich loopt te schamen voor jaar lichaam. Wat een gezeik zeg, en behoorlijk oppervlakkig ook!
Nu? Nou dat wil je echt niet zien hoor. Ik ben trouwens erg preuts dus ook niet zo snel iets kort aan. Ik kom eigenlijk ook nooit op het strand trouwens,
ik denk dat iedere vrouw wel wat heeft wat ze niet mooi vind aan zichZelf toch? of je nou volslank of sik of dun of mager ben. iedereen heeft wel wat! ik heb zelf maat 32-34 en had hele kleine borsten( 75aa nu niet meer borstvergroting gehad) en ik heb vind ik zelf best dikke bovenbenen. daar ben ik dan weer onzeker over als ik een bikini aan heb.. maar toch doe ik het! ik vind het ook zo raar om in het zwembad met een rokje te gaan zwemmen, dan val je eigenlijk helemaal op op het strand ben ik nooit! alleen voor een strandwandeling met de hond enuhh vrouwen na 45 mogen niet meer in bikini! wat een onzin zeg, mijn moeder is 49 ( 55 kilo) en loopt echt nog wel in een bikini hoor! waarom zou zei haar lichaam moeten bedekken voor anderen? nou echt niet hoor en ik schaam me ECHT NIET als ik naast haar loop hoor
En dat zeg jij ? Ik heb maat 48 en voel me prima, heb geen gezondsheidsproblemen, ben nooit ziek, ben nooit verkouden, ik sport nog, doe leuke dingen dus niet gezond zijn met 46+ is een beetje overdreven het is maar net hoe je er mee om gaat, niet iedereen over één kam scheren..
Ik heb je op tv gezien. En ik moet heel eerlijk zeggen dat ik je dus echt helemaal niet dik vind ogen. En op tv ziet men er zelfs nog dikker uit. Ik zou je een maat 40 hebben gegeven.
Ik ben nog niet op tv geweest dus schrik niet als je me straks wel op tv ziet, dan heb je wel een breedbeeld nodig hoor hahahaha
Echt waar? Ik dacht dat ik je al had gezien. Het is dat ik zwanger ben want anders moet ik me toch echt laten nakijken daarboven.
Ik scheer niet iedereen over 1 kam, maar overgewicht is niet gezond, dat is algemeen bekend. De ene vrouw van 45 is de andere vrouw niet en de ene vrouw met maat 48 is de andere vrouw niet, dat besef ik heus wel, maar overgewicht is gewoon niet gezond. En natuurlijk kan het jaren goed gaan, maar uiteindelijk KAN het voor problemen zorgen (en dan denk ik niet aan verkoudheid oid, maar aan suikerziekte, hart en vaatziektes etc). Maar als jij je zo prima voelt, waarom wil je dan afvallen bij SB?
hihihih echt waar geeft niets meid .. @angiebaby:Ik kom als het goed is eind augustus begin september op de buis
Lekker oppervlakkig sommigen hier zeg! Alsof kledingmaat bepaald of je wel of niet een bikini mag dragen. Ik heb maatje 32 en werd altijd "het meisje met de twee ruggetjes genoemd" en heb flink eczeem. Dus no-way dat je mij in een bikini tegenkomt. Ik heb alleen maar respect voor de genen die wel een bikini aan durven te trekken (zoals mommyof2), ongeacht de leeftijd, maat of wat dan ook! Zolang je jezelf er goed bij voelt....lekker doen!! Niemand is perfect!
Als jij graag een bikini wil aandoen, lekker doen! Ikzelf doe het niet, ik vindt het namelijk niet mooi lijken. En dat betekent niet dat ik ieder andere vrouw die dit wel doet uitlach o.i.d. maar het mooi vinden? Neuh.
Overgewicht is idd niet gezond maar zo lang ik me nog goed voel en alles kan doen wat ik wil dan hoef ik toch niet af te vallen omdat de buiten wereld dat zo graag wilt want ja tegenwoordig hebben we liever alleen maar *Anna's om ons heen en voldoe je niet aan het beeld dan hoor je er gewoon niet bij .. Het afvallen doe ik omdat het bij mij van binnen zit en niet van buiten, er zijn bij meerdere factoren waardoor ik dik ben geworden .. Maar dan zou je moeten kijken naar de uitzending dan snap je waarom ik wil afvallen .. *Anna's=Anorexia
Wup helemaal mee eens. Het is ook allemaal kortzichtig en op uiterlijk. Maar leeftijd bedoel ik niet dat mensen te lelijk zijn geworden maar meer dat je gewoon een andere fase in gaat. Een vrouw met een kort rokje van 40 die nog op haar dochter van 16 wil lijken bijvoorbeeld. Het gaat me dan misschien meer om de fase dan of het eruit ziet. Ik weet ook niet hoe ik het moet uitleggen.
Nou idd dat vind ik echt geen porem, ik zie me moeder al lopen ( die is 46 ) in een mini rokje met de oorbelletjes in een navelpiercing en een tietentruitje ... Nee sorry ik vind ook niet dat kunnen Het jammere van tegenwoordig is dat als je gewoon niet aan het Hollywood plaatje ( om zo mar ff een vb te noemen ) voldoet dan ben je tegenwoordig al lelijk ... Dus TS gewoon lekker je bikini aan doen als jij dat wilt hoor
Je hebt natuurlijk vrouwen van 45 (volgens mij een leontien borsato type zeg maar) die er super uitzien in bikini, maar een vrouw van 50 in een te kleine bikini die 100kg weegt, nee dank u. Maar dat is persoonlijk, net zoals Natas zegt, IK zou het niet doen, als jullie je er wel prettig bij voelen, doen. Ik zou me ook niet prettig voelen in maat 42+, een ander vind maat 42 prima. Iedereen is verschillend.
Of wat ik VRESELIJK vind, een witte broek met een overduidelijke witte string bij een 50 plus vrouw....
Ik zeg ook niet dat je voor de buitenwereld moet veranderen, maar ik weet van dichtbij dat het heel verkeerd kan aflopen, je bent nu nog jong, maar dat blijf je niet . Het is gewoon heel naar om op je 50ste 160kg te wegen en dan geen energie/wilskracht meer te hebben om af te vallen.