Bikini met een bol buikje?? wat vinden jullie?

Discussie in 'De lounge' gestart door Butterfly03, 2 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Nee maar zo komt het wel over ;)

2. Shawarma

Shawarma Fanatiek lid

2 nov 2008
    1.853
    127
    63
    In een huis
    Gewoon doen wat je zelf wilt hoor!

Ik ben ook de slankste niet meer maar zal zelf niet meer in bikini lopen..ik ga eerder voor een monokini vind ik wat lekkerder zitten.

3. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    En wat vinden jullie dan van een bikini terwijl je een beetje hangrolletje hebt overgehouden aan de zwangerschap en strae?

Want ik wil eigenlijk ow zo graag mijn mooie bikini aandoen (die kwa maat nog past) maar durf het dus echt niet door mijn strepen die gelukkig wel al merendeels zilver zijn geworden!

4. Ik zou het niet doen. Vind zelf dat het onwijs lelijk is...
    Maar ieder zijn ding,doe wat jij wilt...toch

5. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Maar dat buikje/rolletje valt netjes in mijn broekje hoor.. Dus het gaat meer om die streepjes op mijn buik.

6. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Ik vind persoonlijk strepen echt geen reden geen bikini aan te doen. Je bent moeder geworden, je hebt strepen en daar hoef je je niet voor te schamen.

(Ik vind je lichaam überhaupt niet iets waar je je voor moet schamen, maar goed..)

7. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    die striae doe je helaas niets meer aan... maar om daar dan een bikini voor te laten? nee hoor zou ik gewoon lekker doen!!
    ik dacht vroeger toen ik jonger was ook zo over vrouwen die zwanger waren geweest/.... maar nu ik zelf moeder ben van 2 mooie dochters en ook wat striae op mijn buik heb door het getrek bij een keizersnede en bij de tweede zwangerschap is dat uitgebreid denk ik er heel anders over....
    en ik ben ook nogeens bruin waardoor je die witte streepjes nog beter ziet... tja... ik vind het wel erg jammer maar ik zit er verder niet meer mee...

je moet maar zo denken, of je hebt onwijs veel geluk dat je dat niet krijgt na een zwangerschap of bevalling of je krijgt het wel... altijd en overal zullen er mensen zijn die over je oordelen.. vaak doen ze dat omdat ze zelf zo onzeker als de pest zijn! ik heb mijn gezin en mijn lieve man en we hebben het geweldig zo samen... en mijn lichaam hebben wel 2 kinderen in geleefd... heb 2 handtekeningen voor het leven van ze gekregen haha... 1 keizersnede en een paar striae streepjes..... P ik heb ook nog een klein klein rolletje zitten maar niet zo ernstig dat ik er geen bikini om kan aandoen voor mijzelf.... dus ik heb een hele leuke gekocht van olily :p en volgende week lekker op het strand ermee!!

8. MissyZuilen

MissyZuilen VIP lid

14 mei 2007
    9.519
    1
    36
    Vrouw
    Office Manager
    Nieuw-Engeland, Utrecht
    Vind zo'n monokini ook een idee! Alleen overal uitverkocht in mijn maat zag ik.. :(

9. Olifantje

Olifantje Fanatiek lid

25 sep 2008
    3.327
    298
    83
    Ik ben sinds vorig jaar augustus 28 kg afgevallen en ik weeg nu tussen de 55 en 56 kg en ben 1m64 groot.. Ik heb nu maatje 38
    Maar mijn buik ziet er niet uit!! overal strae omdat ik zo zwaar ben geweest en m'n buik is helemaal ingezakt. :)
    Maar toch ga ik proberen om op vakantie in een bikini te lopen. :D Misschien koop ik wel een pareo..

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@olifantje: dat heb ook ja :)
    En omdat ik toen niet al teveel showde van m'n buik is hij ook nog eens verschrikkelijk wit :)

Je moet gewoon verschillende modellen broekjes proberen.. Hier nu fan van hipsterachtige broekjes :)

11. chantal1984

Ik vind een bol buikje best wel kunnen hoor ..

Ik zie er toch ook wel sexy uit in Bikini ?

12. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    zo mag je niet mee naar de film hoor pfffffffffffffffffffffffff :p

13. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
  14. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    hou me tegen hou me tegen wat een lekker wijf :D

15. chantal1984

Ik vind het je zoooo super staan .. en die kleur staat je ook zo goed ..

echt heeeeel mooi ... Hij stemt ook zo mooi af op je lippenstift ..

@Mamakitty: Ik beloof je dat ik lief zal zijn ;)

16. Jeem22

Jeem22 VIP lid

12 nov 2009
    7.203
    0
    0
    Den haag
    U horny b*tch :D

17. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    grrrrrrrrauw

18. MamaKitty

MamaKitty VIP lid

26 mei 2008
    9.749
    0
    0
    goed zo :D

19. Revit

Revit Niet meer actief

Als ze het niet mooi vinden dan moeten ze de andere kant maar opkijken toch!? :D

20. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

@pinkparadise: bij die 2 fotoos... wordt dat lastig hoor
    dan zijn oogkleppen handiger...

Deel Deze Pagina