Bikini name it, hoe vallen deze?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door miepje77, 8 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Hallo,

Mijn dochter van 2 wil net als haar grote zus ook een bikini. Nou heb ik in de sale van Name it erg leuke gezien. Online. Geen idee welke maat ik moet nemen. Haar bikinibroekje van de hema mt 74 zit eigenlijk aan de ruime kant. En van badpakje heeft ze ook mt 74-80. De bikini's bij de Hema gaan pas vanaf mt 86-92. Te groot dus.
    Haar gewone kleding is maat 86, bij merken als Little Feet, Molo, Noppies, Beebielove.
    Ik weet uit ervaring dat Name it erg breed valt. Haar spijkerbroekjes van Name it, moet ik echt enorm aansnoeren.
    Zou ik mt 74-80 kunnen nemen? Of zou dat toch te krap zijn. Met name het topje dan?
    Alvast bedankt voor jullie reacties.

Groetjes Miepje

2. silvana81

silvana81 Fanatiek lid

12 feb 2007
    2.777
    17
    38
    administratie
    Diemen
    Ik vindt name It over het algemeen groot vallen.
    Mijn dochtertje had vorig jaar een badpak van Name It maat 80 of 86 toen iets te groot en nu ze maat 92 heeft zit deze pas echt goed.
    Zou dus eerder een kleinere maat nemen dan groter bij name It.

3. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik heb een bikini van name-it, vind t gewoon op maat vallen eigenlijk..

4. miesemies

miesemies Actief lid

25 mrt 2013
    374
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kleding van name-it valt hier altijd precies goed. Hema vind ik vaak aan de kleine kant, ook het badgoed.

5. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Bedankt voor de reacties. Daar kan ik wat mee. Ik kan denk ik wel een maatje kleiner kan bestellen. Hier valt Hema juist ruim. Het badgoed is veel te groot in haar eigen maat. Ze is echt een sprietje met haar 80,5 cm en 10,1 kg. Ze heeft nu eigenlijk altijd merken die smal vallen.

Deel Deze Pagina