Bij het peuterzwemmen een badpak. Naar het strand of op vakantie een bikini of tankini. Ik heb ook striae, maar vind een badpak of tankini echt niet lekker zitten. Dat plakkerige aan je buik...
Had (sport)badpak, nu net nieuw zwangerschapsbadpak Vind mezelf te stevig voor bikini en heb ook teveel voorgevel om me er prettig in te voelen met zwemmen, zou te bang zijn dat t niet blijft zitten met flink zwemmen
Altijd een triangel bikini. Heb nu ook weer betaalbare broekjes met pijpjes kunnen vinden. Vind ik altijd net even fijner. Bikini's met cups zitten bij mij altijd raar of mijn borst floept eruit bij het zwemmen.
Bikini... en ja ik word 40 volgend jaar Ik heb kleine borsten, een bikini met mooi voorgevormde balconnettetop zit het mooiste bij mij. Gelukkig hebben mijn 2 zwangerschappen weinig sporen nagelaten.
Een badpak... Ik ga mijn mening over vrouwen die hun bikini beter in de kast hadden kunnen laten liggen maar niet geven..
bikini. Voel me eigen niet prettig in een badpak.. heb geen maatje 38.. maar weeg ong 73 kilo.. wel last van straie , daar heb ik t schijt aan om het zo effe te zeggen hihi..kijken ze maar de andere kant op
Recreatief zwemmen bikini, ga ik baantjes trekken een badpak. Heb nu wel wat extra kilootjes, dus voel me niet zo fijn in bikini. Dus nu als een malle met een badpak aan baantjes gaan trekken
Ik draag altijd een tankini en dan een broekje met pijpjes, ik voel me daar toch net wat prettiger in, heb een normaal postuur maar evengoed
En ik maar denken dan monokini gewoon topless is Blijkt het gewoon een badpak met stukke uitgesneden zeg maar. Vond het al best wild, monokini!
Badpak in het binnenzwembad. Bikini buiten. Mijn buik ziet er na de zwangerschap hetzelfde uit als daarvoor. Geen striae en niet dikker oid.
Bikini en diegenen die het niet mooi vinden kijken maar een andere kant op. Ik vraag ook niemand een zak over zijn hoofd te trekken als een gezicht mij niet aanstaat.
Eerst altijd een bikini, maar nu we met zoontje op peuterzwemmen gaan ben ik toch op zoek naar een badpak!