ligt eraan wat ik ga doen .. Strand : bikini of tankini ,vanwege huidziekte op zij die soms wel en soms niet zeer doet. Zwembad badpak of tankini, zodat ik echt kan zwemmen en donderjagen met de kids
Pff, sorry hoor, als jij zegt dat je daarover je mening niet gaat geven, zegt dat ook wel genoeg, laat het dan achterwege.
Waarom zou ik? Jij gaat er meteen maar vanuit dat er één of ander lullig verhaal komt.. Ik ben best in staat om mijn mening op een nette manier te geven, maar daar wordt, zoals je zelf al aangaf, niet om gevraagd.. Dat jij er een drama van gaat maken en dingen verzint, dát had beter achterwege kunnen blijven..
In het zwembad mijn agu, in het zwembad op vakantie mijn niet-sportbadpak en op het strand mijn tankini.
Ik draag een bikini. Maar ben op zoek naar een leuke sportbikini, past voor mijn gevoel beter bij mijn lichaam nu.
Normaal gesproken een badpak. Afgelopen zomers eerst een tankini i.v.m. zwangerschap in 2013 (liever een goedkope tankini dan een duur positiebadpak ) en deze zomer een bikini omdat ik dit handiger vond met borstvoeding. Maar volgend jaar ga ik lekker weer in badpak. Kan ik tenminste duiken en hard zwemmen zonder dat ik halfnaakt door het water ploeg.
Voordat ik zwanger was droeg ik een bikini. Tijdens mijn eerste zwangerschap een zwangerschapstanktini. Wat een verschrikking, net een soort druipend tentje dat vliegensvlug afkoelt zodra je uit het water stapt. brrrr. Na mijn zwangerschap nog wel een bikini aangehad, maar alleen recreatief. De baantjes op zaterdagochtend doe ik inmiddels alweer een hele tijd in een bakpak. Nu heb ik dus ook een zwangerschapsbadpak gekocht. Zit perfect! Ik heb gelukkig geen last van striae maar ik weet niet of ik na kind nr 2 ook nog in een bikini ga. Een badpak is redelijk failproof zeg maar. Zeker met spelen in het water ben ik snel bang dat er iets verkeerd schuift met een bikini.
Bijna hele leven uit onzekerheid en schaamte om mijn overgewicht een badpak, maar sinds afgelopen zomer voor het eerst (op mn 38e!) in bikini. Wat een bevrijding!!!! En wie het niet aan kan zien, die kijkt maar ergens anders naar 😛. Alleen nog in het plaatselijke zwembad in een badpak, dat dan weer wel 😳.
Ik heb een tankini van beachlife (Beachlife Cosmic Carnaval Clementine). Een badpak past mij nooit qua lengte en zo kan ik zelf het juiste broekje kiezen voor mijn buik. Om te zwemmen werkt het prima, maar voor aquasport minder omdat het topje beetje losjes valt. Maar we doen het er maar mee
Ja idd, geef dan wel de voorkeur aan naar iets zwarts. Maar het model spreekt me aan een iet wat kleiner broekje mag wel. Heb nu zelf deze. Voor het strand en tuin gebruik prima. Maar voor het zwemmen wil ik toch een wat sportiever model
Altijd badpak... Maar dat was vooral omdat ik dikker was geworden. Nu ik 7 kilo ben afgevallen kan een bikini wel weer... Eerst nog even een iets trakkere buik nog. Ik heb wel sportbenen ( altijd al) dus iets dikker en gespierd.
Dan heb je mazzel, want de zwarte heeft een kleiner broekje! Het broekje van die gekleurden zijn ook idioot groot, echt buiten proportie! Women's Monogram 2 Piece Medium Leg | Speedo
Ik heb al niet zo'n mooi lichaam meer sinds ik 8 jaar geleden ben gestopt met roken. Er is helaas zo'n 15 kilo bij aan gekomen. Ik draag tegenwoordig ook zo'n badpak wat lijkt op een mini jurkje. Echt ideaal als je brede heupen hebt en een buikje weg moet werken.
Juist ja toen ik even verder keek kwam ik ook tot die conclusie hehehe. Ik heb hem in mijn favorieten gezet. Bedankt voor je tip!