Bikini of tankini

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Tooske, 11 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. carmen78

carmen78 Actief lid

22 aug 2010
    122
    0
    0
    Ik ga van tijd tot tijd onder de zonnebank. Ik heb een heel erg lichte huid en doe in voorjaar altijd een kuur zodat ik in de zomer beter tegen de zon kan. Als in onder de bank lig dan ga ik nu minder lang en zet na een tijdje de gezichtsbruiners uit omdat die sterker zijn. In het begin heb ik een handdoek over mijn buik gelegd maar merkte dat hij steeds naar plekje zonder handdoek kroop en bleef rustig liggen. Hij vind het ook fijn onder de zonnebank :) . Het enige wat lastiger gaat is het onder de zonnebank uitkomen, dan zit mijn dikke buik in de weg. Ik zou het gewoon voorzichtig proberen en niet te sterke zonnebank proberen en kijken hoe je huid en je baby erop reageren. Ik denk maar zo, als je hoog zomer zwanger bent ga je ook gewoon naar het strand.

2. riv

riv Fanatiek lid

12 jan 2009
    1.339
    0
    0
    Drenthe
    Gewoon een bikini wees trots op je buik en lekker showen met die buik...

3. jannanas

jannanas Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.816
    1.700
    113
    Hoi hoi!!

Ik had de vorige zwangerschap een hele leuke tankini (Mamlicious, zwart en wit). Dit vond ik zelf fijner dan een bikini, hoewel ik die normaal gesproken altijd wel draag. Maar tijdens de zwangerschap voelde mijn buik dan zo `bloot` en bekeken. Ook leek de hele felle zon erop me niet zo fijn voor het ukkie, volgens mij kan die al fel licht goed zien.

4. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ik had een tankini want ik vond dat het prettigst zitten! En ik kon geen leuke bikini vinden die lekker zat... Scheelt misschien ook hahahha

5. Tooske

Tooske Fanatiek lid

7 aug 2010
    1.678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik inderdaad toch maar lekker mijn buik ga showen hoor :D Ja, eerst nog een leuke bikini vinden ja, pfff.... Is er nog niet van gekomen om te gaan shoppen, dus morgenmiddag maar tijd gemaakt. Ook nog niet van gekomen om onder de zonnebank te gaan, ga ik vanavond echt effe doen.

Sandra2, bij mij begon mijn buik vanaf de 15/16 weken behoorlijk te groeien, hoop dat je een mooie buik hebt straks! Veel plezier alvast hoor :)

Druif78, tis inderdaad erg persoonlijk. Ik ben natuurlijk nog maar 22/23 weken als we op vakantie gaan, dus nog een bescheiden buikje. Jij ook alvast veel plezier op vakantie!

Wat grappig Carmen, dat die kleine onder de handdoek vandaan kroop haha!

6. Isodora

Isodora Actief lid

4 jan 2010
    173
    0
    0
    Ik heb gister een xl top gekocht bij m'n bikinibroekje. De top is als ik m op z'n strakst aantrek precies goed en kan dus nog wat ruimer gemaakt worden voor aankomende groei;) Kan ik eindelijk weer naar t zwembad:)

Deel Deze Pagina