Je moet ook niet te hard niezen want dan heb je niets meer aan. Ik dacht bij de titel ook broekje als topje en andersom
Ik hoef vast niet uit te leggen waarom dit bij mij niet gaat werken Maar ik denk dat ik voor het eerst van mn leven trendsetter ben. Vorig jaar kwam ik er nl na een dag zwemmen achter dat ik mn bandeau bikini onderste boven aan had
Maar... die van mij zien er echt niet zo uit. Als ik deze trend wil volgen, moet ik eerst even boodschappen doen. - bikini - ducttape - 2 galia meloenen
omdat het kan! Als je tenminste dat perfecte figuur hebt. Ik mag niet klagen, heb een prachtige cup D, maar géén idee hoe dit bij mij moet blijven zitten, laat staan met een A cupje. om nog maar te zwijgen of je het wel mooi vind. Ik zou mezelf lichtelijk voor *ul voelen lopen.
kijk! Weten we gelijk wie die lui op het idee heeft gebracht! Die zaten te broeden op een fantastische nieuwe look, konden niets bedenken en zagen jou, met je bandeau bikini ondersteboven en dachten: YESSSSS!! Dát wordt onze nieuw trend.