Hallo! Omdat ik wel eens een tijd niet kolf op een dag als ik weg ben heb ik wel eens een wisselende cupmaat doordat mijn borsten vollopen. Gister heb ik bij de Hema (jaja) een bikini gekocht waarvan je de cupmaat kunt verstellen. Ze zijn er in verschillende motiefjes (ik kocht uiteraard een felgekleurde variant, op zijn Ireens ) en ze hebben koordjes tussen de borsten (strikje zeg maar) die je kunt aantrekken/losser maken waardoor de cup groter/kleiner wordt. IDEAAL! (echt Hema...) HEMA - dames - badmode - dames beugelbikini HEMA - dames - badmode - beugelbikini HEMA - dames - badmode - dames beugelbikini Ze zijn er in meer kleuren/motiefjes. Bij het broekje zitten ook koordjes aan de zijkant. Ik dacht, ik deel het even mee .
Helaas zit in deze bikini's geen enkele vorm van steun. Ze zijn erg leuk en zitten vast goed als je borsten zich nog niet aan de zwaartekracht hebben overgegeven... Doe mij maar een Marlies Dekkers!
Hmm, dan moet ik ook maar voor een marlies dekkers gaan ben ik bang, maar zijn die niet duur?? Hier is de zwaartekracht allang toegeslagen en met een grote e cup kan ik wel wat steun gebruiken.
Hier ook niet bepaald strak meer hoor Hier zit het prima, maar ligt denk ik ook aan de bouw. En hema is geen Marlies natuurlijk (al zit haar lingerie me voor geen meter, maar dat komt dus door m'n bouw denk ik...).
Mijn maat hebben ze helaas ook niet, vind het wel een leuke bikini moet ik zeggen! Alleen heb ik echt een rotmaat (65B/C).
Tjah wat is duur. Een bikini kost ca. 135 euro. Ik vind dat ook veel geld, maar ik koop dan ook maar 1 bikini en hoef niet elk jaar een nieuwe. Ik vind het zelf veel belangrijker om er gesoigneerd bij te lopen met voldoende steun, dan dat ik voor elke maand van het jaar een andere bikini in de kast heb liggen. En kwaliteit betaal je nu eenmaal.