Bikini, wat kan wel/niet?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door PamPapilio, 24 apr 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    heej trees! wat leuk jou te treffen in mn topicje! hoe gaat t nou met jou en jullie wonderbeeb?

en dat van de hunkemoller ben ik ook van plan denk k, zon leuke bikini gezien! en das ook aan alle kanten strikken volgens mij dus das op de groei :D haha

en ik moet zeggen dat ik ook onder een zonnescherm en terasoverkapping zit hoor.. en eventueel in een zwembad dan.. echt zonnen zal ik niet doen of heel eventjes..

heb er nu al helemaal zin in!!! :D

2. Siri

Siri Fanatiek lid

16 mrt 2010
    1.600
    1
    0
    Medisch
    Noorwegen

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.789
    18.973
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik behoor duidelijk tot een minderheid: maar ik vind een blote bolle buik niet mooi. In m'n eigen achtertuin zie ik mezelf eventueel wel in een bikini lopen (als m'n eigen bikini tegen die tijd nog past... zal wel niet gezien het huidige formaat van mijn borsten.) Maar no way dat ik mezelf in het openbaar met blote zwangere buik zal vertonen.

Maar of een ander het wel of niet mooi vind, moet helemaal niet belangrijk zijn; het gaat tenslotte om jou en jouw buik! Als jij je er prettig bij voelt: Lekker doen! En wat betreft oppassen met de warmte: dat moet in een badbak net zo goed! Alleen hoef je bij een goed badpak je buik natuurlijk niet in te smeren.

4. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik vind een blote buik ook niet mooi en ook niet gepast. Ik ga dus deze zomer niet in bikini lopen. Hooguit in een bikini broekje met een gewone top. Echt zonnen ga ik toch niet doen dus ik zie de meerwaarde ook niet echt :)

5. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Hé Yulk.. ben benieuwd waarom je het niet gepast vindt?

6. Alita

Alita Niet meer actief

dat vraag ik me ook af?
    Is toch hetzelfde als je niet zwanger zou zijn:(

Lekker pronken met die buik:D

7. goofychick

goofychick VIP lid

31 dec 2007
    12.116
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier weet ik het nog niet, maar ook niet belangrijk want ik ga niet de zon in, moet je voor oppassen ivm zwangerschapsmasker omdat je meer pigment kan aanmaken.
    Zwangerschap zoonlief ook meeopgepast maar niet bij nagedacht dat het witte huis van ons reflecteert, dus toch zwangerschapsmasker, ben ik nog niet vanaf, zoontje is 15 mnd, en dan smeerde ik met factor tig......

Maar ik vind een zwangere buik juist heeel mooi....hangt een beetje af hoe je buik is.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Alles gaat goed hier. Wel even stress gehad ivm bloedingen, maar de rust is weer terug.

Met jou ook alles goed?

En lekker showen die buik. We mogen best trots zijn op onze buikjes :D!

9. Reggie

Reggie Lid

13 jun 2009
    62
    0
    0
    Zuid Limburg
    Ik heb gisteren hier ok op me dakterras lekker in me bikini topje gelopen, het was te heet om iets van kleding aan te hebben ;)

wel heb ik me ingesmeerd met kinder zonnenbrand factor 50, en ben onder de parasol gaan zitten.

Mijn nieuwe vriend vond het helemaal geweldig hoor die blote bolle buik :D

10. Makkie

Makkie Niet meer actief

ja hoor, ga ik ook doen! Ik heb een gewone bikini en een tankini, die ik bij mijn vorige zwangerschap ook tot het einde aankon (toen was het alleen geen zomer, dus liep ik er niet mee buiten te pronken, maar nu dus wel hihihi)

Goed insmeren en niet te lang met je blote buik in de zon. Maareh, lekker showen met die toeter hoor, vind een blote buik in bikini heel mooi!

11. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt het ook prachtig een zwangere vrouw!!

12. Butterfly03

Butterfly03 Niet meer actief

Ik vind dat juist heel leuk staan, vrouwen die zwanger zijn in een bikini...
    Zie je die buik juist mooi naar voren komen!:D

13. debq

debq Fanatiek lid

10 mrt 2010
    3.797
    761
    113
    Ik vind een zwangere buik in bikini ook super mooi. Zie ik liever lopen als hele oude vrouwen met een te dikke gerimpelde hangbuik...
    Lekker die buiken showen van de zomer!
    Ik had laatst wel dat ik in de tuin lag met mijn buik maar dat echt te warm vond, maar met een handdoek over mijn buik was het al lekker vol te houden, miss heb je daar iets aan.

14. Yukl

Yukl Niet meer actief

Geen idee eigenlijk ;) Het is meer mijn gevoel. Ik vind het ook niet perse bij een ander storend, ik voel me er zelf niet zo prettig bij als ik het ben :)

15. Alita

Alita Niet meer actief

mischien draag je normaal ook geen bikini?
    dat je je daarom niet fijn voelt?

16. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hihi jawel :) Ik ben verder ook niet preuts of iets dergelijks ;) Maar ik vind mijn zwangere naakte lichaam minder mooi dan mijn slanke naakte lichaam, misschien dat dat het is!

17. Alita

Alita Niet meer actief

hihi:D
    ja dat kan toch, maar je moet juist trots zijn op je mooie zwangere buikje!!!:D

18. Yukl

Yukl Niet meer actief

Ik ben wel trots op mijn buik, maar niet zo op mijn zwembandjes die ik tijdens een zwangerschap creëer :p Dus liever een shirt over mn buik cq zwembandjes zodat ze niet opvallen ;)
    Ik ben er uit :D Dat is dus de reden ;)

19. Alita

Alita Niet meer actief

kijk nu snap ik het hahahahaha.....:p
    Heb ik hier ook maar in mijn achtertuin ziet niemand het hahahaha:D

Deel Deze Pagina