Bikini

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Marlous, 19 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. suus1983

    suus1983 VIP lid

    10 okt 2006
    47.813
    32.716
    113
    ik heb bij hunkemoller een gewone bikini gekocht, alleen een maatje groter dan normaal en dat wil nu nog prima hoor! Heb wel een los broekje en topje gekocht, dat is zo makkelijk daar.
     
  2. iets nieuws

    iets nieuws Niet meer actief

    Ik ben vorige week nog met de kids van mijn klas gaan zwemmen als afscheid.

    Heb toen gewoon mijn bikini gedragen. Het is er wel een met een shortje, geen gewone slip.

    Ging prima en niemand had er last van ofzo.


    Gewoon lekker passen en als jij je er prettig in voelt, gewoon lekker doen.

    Kim
     
  3. Marlous

    Marlous Niet meer actief

    Bedankt voor alle tips! Ik ga toch op zoek naar een leuke bikini, met een gewoon broekje of zo'n tankini. Mijn cupmaat is nu B, dus daar zal ik niet zo'n last van hebben. Shir, ik ga trouwens 18 september naar Hurghada.
     
  4. evaatje

    evaatje Bekend lid

    23 feb 2007
    872
    0
    0
    Ben net terug van vakantie en heb gewoon mijn oude bikini aangehad. Ik heb al een flinke buik maar als je broekjes laag zijn moet het geen probleem vormen. Succes!
     
  5. Juudje27

    Juudje27 Bekend lid

    14 mei 2007
    762
    0
    0
    Je hebt ook mooie zwangerschaps badkleding.... Maar een bikini is wel zo lekker...
     
  6. Gup1982

    Gup1982 Niet meer actief

    Ik ben net een weekje terug van vakantie en heb 2 bikini's bij de hunkemoller gekocht maar dan een maatje groter, ze zaten prima. Het waren van die halter bikini's met wat stevigere banden. En geloof me ik heb al een hele dikke buik en een cup maat groter dus dat kan makkelijk.

    groetjes Mirjam
     
  7. avalon

    avalon Actief lid

    8 jan 2007
    129
    0
    0
    Gent(Belgie)
    Ik draag nog gewoon mijn bikini die ik had van voor de zwangerschap,en heb toch al wel een dikke buik gaat nog best omdat die broek toch onder je buik zit.

    Nutteloos dat je echt een speciale zwangerschaps badpak/bikini gaat kopen.
     

Deel Deze Pagina