Zit af en toe best met mezelf in de knoop onder de douche. Van mij mag vriendjelief het over gaan nemen.
is ontharingscreme geen optie? ik weet het echt niet hoor ik kan tot nu toe (ben ook pas 18 weken) alles nog zien
Ik ging op het laatst in de badkamer op de deksel van het toilet zitten met een spiegeltje erbij. Kostte wel wat tijd, maar dan was het ook wel netjes . Ik heb een keer mijn vriend laten harsen, maar heb dan veel last van ingegroeide haartjes. (Hij had het overigens wel secuur gedaan )
Op het moment probeer ik het nog zelf te doen onder de douche, gewoon met een scheermesje. En na die tijd inderdaad even checken met een spiegeltje of het gelukt is. Mocht ik er echt niet meer bij kunnen dan mag mijn mannetje het proberen. Als hij maar wel rustig aandoet met dat mesje
Ik heb het ook tot 't einde op gevoel gedaan, zag er volgens mij niet zo heel mooi meer uit, maar het ging mij ook meer om 't idee... en trouwens, tijdens de bevalling is dat wel het laatste waar je aan denkt hoor! En je vriend laten doen? No way!
Ik hou gewoon mijn buik in dan gaat het prima! Ik hars zelfs nog heel 'm'n bikinilijn, haha. Ik snap zelf niet waar de baby zit als ik dat doe maar het gaat.... volgens de vk heb ik staalkabels
nee tijdens de bevalling denk je daar niet aan. Maar achteraf vond ik het wel een prettig idee daar niet gelegen te hebben met een mega pizza punt hihi Bovendien wil ik het gewoon voor mezelf, er verzorgd uitzien. Zo heb ik bij mijn eerste zwangerschap ook bij 39 weken (met heel veel moeite hihi) mijn teennagels gelakt. Ik kan eerlijk gezegd niet begrijpen dat er vrouwen zijn die als ze zwanger zijn hun bikinilijn niet meer gaan scheren.
tegen de tijd dat ik niks meer kan zien daar beneden doet mijn man het weer, die heeft het bij mijn vorige zwangerschap ook gedaan en anders hars ik het lekker weg
dit heb ik ook hoor, ik scheer mezelf om de dag en ik vindt het verschrikkelijk als er haren daar groeien, ik heb mijn teennagels ook nog gelakt 2 dagen voor ik ging bevallen tja wilde wel een beetje mooi in het kraambed liggen
Voor de bevalling maak ik me ook niet zo druk. Die laat ook hopelijk nog even op zich wachten. Maar om nou naar zwemmen te gaan, of naar de fysio (waar ik in ondergoed moet verschijnen) met plukken hooi daar beneden, nee bedankt.
Ik vond het toch ook wel een fijn idee op de een of ander manier dat het er vanonder goed uitzag. ach de andere maakt zich druk over dat der haar op de hoofd goed zit en een ander of het allemaal netjes is rond de doos
Hier op gevoel. Heb ik bij mijn eerste zwangerschap tot een paar dagen voor de bevalling ook gedaan Meestal lukt het aardig netjes en ach, dat ene haartje dat ik ben vergeten wordt vergeven
hier ook op gevoel gaat nog ok hier maar zal blij zijn dat dat straks weer anders is en niet meer op gevoel hoeft