Zwanger van nr 3

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mammie85, 28 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mammie85

Mammie85 Lid

28 apr 2008
    12
    0
    0
    Hallo Allemaal!

Zelf ben ik nog helemaal nieuw hier..maar ik heb dus afgelopen Maandag een dikke positief getest!

Geheel inverwachts want ik slikte de pil..ik moet zeggen dat het kindje er op dit moment niet echt goed uitkomt! Zeker gezien de Relatie tussen mn vriend en mijn die niet helemaal lekker loopt!

Overweeg ik dus een abortus ik sta daar helemaal niet achter maar kan ik dat straks wel aan met 3 kleine kinderen..mn andere 2 zijn 3.5 en 1.5

Vandaag voor een echo geweest, helaas was hier haast niets op te zien en denkt de gyn. dat ik dus nog maar 4/5 weken ben terwijl ik voor het laatst 13 mrt mn ongie had..en zou dus 6 weken moeten zijn..
    Nu heb ik dus een afspraak staan ruim 2.5 week later om nog eens te kijken!

Maar goed ik moet een moeilijke keus gaan maken..waar ik denk ik ook niet echt kom..

wanneer valt er echt wat op een echo te zien?

Groetjes..

2. wolly

wolly Niet meer actief

Hoi hoi.

Wat vervelend dat het allemaal niet echt lekker gaat met je relatie en dat je overweegt een abortus te doen.
    Ik denk dat de schrik er nog behoorlijk in zit dat je posi hebt getest.
    Ik zou het even laten bezinken en dan pas de moeilijke beslissing nemen of je het kindje houden wil of niet.
    Op mijn echo van 6 weken en 4 dagen was hartactie te zien, dus het kan heel goed kloppen dat er bij jou nog niks te zien was.

Ik wil je heel veel sterkte wensen en hopelijk komen jullie er toch nog samen uit.

Liefs wolly :)

3. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Wat een ontzettend moeilijke beslissing, heel veel sterkte de komende tijd.
    Bij mij was via een inwendige echo met 7 wk al veel te zien en er was hartritme.

sterkte de komende tijd

gr Denise

4. Mammie85

Mammie85 Lid

28 apr 2008
    12
    0
    0
    Dank jullie wel!

ja moeilijk is het zeker!

Ach over 2.5 week zullen we meer weten hoever ik daadwerkelijk ben..

5. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hallo,

Sterkte met je beslissing.
    Maar eigenlijk vind ik dit niet de plaats ervoor.
    Er zijn hier mensen die al kweet niet hoe lang kinderwens hebben....en als je dit dan leest is het een beetje oneerlijk!
    Ik zou dan ook nooit abortus overwegen!

Grts Iris

6. Mammie85

Mammie85 Lid

28 apr 2008
    12
    0
    0
    Hoi Krita..

Ik heb mn verhaal ook niet alleen neergezet dat ik abortus overweeg, er staat toch ook in na hoeveel weken je iets zou kunnen zien op een echo..

Ik heb ook ergens hier op het forum gelezen dat er wel meer mensen ongewenst zwanger zijn en dus dubben of ze het wle of niet houden..dus waarom zou dit niet de plaats er voor zijn?
    Of bedoel je dit topic?

7. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Hoi Mammie85,

Ja ik heb nogal n spitse tong!
    Maar ik begrijp het nu eigenlijk ook niet meer zo goed.
    Je hebt het over dat je moeilijke beslissing moet maken, en dat je abortus overweegt, en dat het kindje nu niet goed uitkomt vanwege relatieproblemen. Dus naar mijn mening ging het daar wel over.
    En je wil idd weten wanneer je iets kan zien op echo.
    Ik had echo op 7 weken en daar was het goed te zien hoor!
    Ik hoop niet dat je nu n rotgevoel hebt, want dat is natuurlijk niet de bedoeling.

8. KleintjeValentijntje

KleintjeValentijntje Fanatiek lid

18 apr 2008
    2.917
    0
    0
    Ergens in Limburg
    hee meid, wat ontzettend vervelend voor je dat je nu zo'n keus moet gaan maken... is de relatie niet meer te redden dan?
    Ik denk dat zo'n kindje altijd een wondertje is... misschien een teken dat het kleintje zich nu aandient? Dat het toch nog goed kan komen tussen jou en je vriend?
    Ik hoop echt voor je dat je voor jezelf de goede beslissing maakt, in ieder geval veel sterkte

9. Mammie85

Mammie85 Lid

28 apr 2008
    12
    0
    0
    Hoi Krita,

Het niet mijn bedoeling om zo over te komen of te zeuren over een abortus..aangezien ik er nog niet uit ben, ben ik wel op een zwangerschapsforum..om over de zwangerschap te praten ook! en natuurlijk de echo!

10. Kita29

Kita29 Niet meer actief

Ik begrijp dit ook erg goed!
    Erover praten en je gevoelens uiten, is het beste wat je volgens mij kan doen.
    Daar is dit forum voor, daar heb je gelijk in.
    Alleen krijg je dan soms wel reacties, waar je misschien niet op zit te wachten.
    Hoe dan ook hoop ik dat je de rust en de tijd kan vinden, om alles goed te overdenken, zodat je de juiste keuze kan maken.
    Ik hoop iig van harte dat je er met manlief uit komt en jullie n zonnige toekomst tegemoet gaan!

Liefs Kita

11. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Om ongewenste felicitaties te voorkomen heb ik je vraag verplaatst naar zwangerschap.

groetjes prinses

Deel Deze Pagina