Bikinilijn en onderzoeken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nuage, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    Ja smoeltje dat klopt wel. Mijn gyn maakt ook ALTIJD aantekeningen terwijl ik met uitkleed. Hij komt pas achter zijn bureau vandaan als ik lig. Ik vind het ook altijd minder leuk als je in je blote onderlijf die kamer door moet en hij staat al op je te wachten hihi.

Ik voelde me laatst ook best opgelaten.

Ik had echt een superlekkere co-assistent de de FM moest doen.....ben echt niet preuts en heb al vaak met de beentjes wijd bij de gyn gelegen maar dit vond ik best genant. Dat lekker ding stond ook maar een beetje onwennig te kijken....bah.

gr Maaike

2. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city
    maaikexxx, dat vind ik wel het allerergste...als het ook nog eens een lekker ding blijkt te zijn.
    En laat er nou 2 van die gasten rondlopen in het AMC.

3. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    mmmh, ik deed ook altijd alles scheren voordat ik moest gaan voor echo. En ook mooi ondergoed aan, terwijl hij dat nooit zag.
    Van de zomer was ik meer bang voor mn zweetvoeten die naast zijn hoofd hingen te bengelen...omdat ik met blote voeten in mn schoenen liep!

whaha, ik denk altijd maar, hij ziet veel ergere gevallen dan wij...er zaten ook vaak 80 plussers in de wachtkamer en die zullen er misschien een stuk minder geschoren bij liggen dan wij?!

4. Smoeltje

Smoeltje Fanatiek lid

19 nov 2006
    1.069
    0
    0
    manager
    Sunhine city

Ooooh, dat is ook zo inderdaad.
    Of ik had laarzen aan en sokken en dat gaat bij altijd zo lekker ruiken aan het eind van de dag.
    Ik schaamde me dood en probeerde dan altijd mijn voeten een beetje weg te moffelen naar de zijkant.

5. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ja, maar ik heb van die stelten die ook elke keer tegen de appartuur botsen... vreslijk.
    Of van die jonge co-assistentes ,waarvan je denkt, weet je moeder dat je hier bent...zo jong alsof ze nog op een brommer rijden...net van de pukkels af.
    nou ja, gelukkig ben ik er van af.. en het went wel!

6. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    meiden, wat denken jullie van pantysokjes in laarzen en dan een afspraak hebben vanuit je werk rond 16.00 uur.....dan ruiken de voetjes niet meer zo fris. Dat overkwam mij jaren geleden en ik vraag me nog wel eens af of wat mijn gyn denk als ik er weer eens ben.....daar heb je haar weer met die stinkvoeten.

Ik denk niet dat ie het nog weet haha.

gr Maaike

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    HAHAHAHAHAHA, oh wat grappig allemaal, en zo verschrikkelijk herkenbaar; zweetvoeten, leuke jonge leerling-dokters.

Het mooiste vind ik nog dat ze je dan vragen: heb je er bezwaar tegen als mijn leerling met ons meekijkt? En dan zit daar zo'n schattig jochie naar je te glimlachen en ondertussen zit ik me af te vragen of je tegenwoordig in de brugklas al voor dokter kan leren.... en dan zeker kijkhard zeggen: ja vind ik niet zo prettig, dus als je het niet erg vind! Dat kan ik echt niet over mijn hart verkrijgen haha. Dus hoppakee, nog een paar ogen die in mijn doos staren!

Ik moet zeggen dat ik me nog het meest schaamde toen ik tijdens mijn miskraam (echt een paar uur nadat het bloedverlies was begonnen) een inwendige echo kreeg. Ik ging op het toilet in dat kamertje eerst mijn tampon weghalen en liep toen natuurlijk helemaal leeg op de vloer en dan moet je nog huilend en leeglopend van onderen naar die tafel lopen. Gelukkig had ik die dag toevallig een vrouw die heel begrijpend was en zei dat ik me nergens voor hoefde te schamen en dat daar een schoonmaakploeg voor is. Maar dat was echt uber-vernederend. Mijn vriend had bijvoorbeeld nog nooit mijn bloedverlies gezien omdat ik dat nogal prive vind. En hop ineens laat je een spoor achter, hij's fijn!

Ach meiden, ooit hebben we door al dit soort onderzoeken etc een baby en in de tussentijd blijven we ons lekker afvragen of de gyn vind dat we een mooie doos hebben hahaha.

8. Linda

Linda VIP lid

24 sep 2006
    7.819
    0
    36
    Gelderland
    hihi dat doet goed weer eens een grappig topic.

Ik durf nooit helemaal kaal maar als ik het hier zo lees... doe altijd wel een streepje. Ook ga ik altijd dan in de ochtend douchen terwijl ik normaal savonds douche.

Jullie hadden het over een sch**t ik heb een keer iets genants gehad, iemand die het fm-en nog moest leren, ze hield die stok heel losjes zodat het bijna kietelde, ze was zo geconcetreert op het scherm dat dat ding er langzaam weer uitkwam, zegt ze oh... wil ze 'm er weer in doen maar keek ze niet goed, zat ze tegen m'n gat te douwen dus ik.... euhh... mevrouw u zit iets te laag... mijn vriend was erbij en we keken elkaar heel vreemd aan hahaha

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland

:)
    Wat een droge reactie zeg!

10. Sens

Sens Bekend lid

24 jun 2008
    771
    0
    0
    Brabant
    HAHAHAHAHAHAHA zo hier gaat een mens echt van lachen hoor.
    Heerlijk hoor.

En voor iedereen denk ik wel herkenbaar. En wat een openbaring hoeveel vrouwen er echt kaal zijn zeg. Naar de sauna zie je niet zoveel helemaal kale vrouwen.

Hier ook bij mijn laatste miskraam. Ik liep helemaal leeg. De echokamer helemaal onder het bloed. De mannelijke gyn ging na de echo op zijn knieen voor me om de vloer en mijn benen een beetje schoon te maken. De vloer omdat ik dan niet meteen in een plas bloed zou stappen. Met zijn vrouwelijke co ass 2 grote lappen kraamverbanden tussen mijn benen gepropt en door hen samen opgetild om nog een ok broekje aan te doen. De gyn zelf heeft me toen met spoed naar de OK gereden. Maar ik zal nooit vergeten dat terwijl ik daar open en bloot lig er een gyn op zijn knieen gaat....;):smile:. In de tussentijd had ik niet zo heel veel meer in te brengen eigenlijk door het giga bloed verlies....

P.S. niet geschikt verhaal rond etenstijd ;)

11. Esser

Esser Fanatiek lid

29 jun 2006
    3.190
    4
    38
    Pedagoog
    N-Brabant
    Och jee, wat een geweldige verhalen hier...... hahaha! En dus ook erg veel dames die stil staan bij de bikinilijn ;) Waar ZW pagina toch allemaal niet handig voor is!

Ik heb een van de inwendige echo's een beginnend co-assistente gehad. Zij mocht de inwendige echo alleen uitvoeren onder toeziend oog van de fert.arts natuurlijk. Netjes ingebracht, maar ja, dan moet je natuurlijk nog wel goed aan iedere kant de eierstok met bijhorende eiblaasjes vinden......
    Gut gut gut, alsof ze met een joystick in een soort van race-spel bezig was! En dan de fert.arts maar aanwijzingen geven...............zucht...... ;)
    liefs

12. Erikaatje

Erikaatje Actief lid

20 sep 2008
    425
    0
    0
    Ik lig helemaal in een scheur hier! Erg lollig allemaal en herkenbaar!

Ik las pas met dat echo stok ding tussen mijn benen. Wilde de gyn een flimpje uitdraaien van mijn follikels. Was zijn filmpapier op... Moest hij even bij de receptie halen. Of ik even die stok zelf vast wilde houden... Haha nou dat zag er even gek uit! Deed bij ook nog even de tl verlichting aan. Riep hij vanuit de hal: Er komt echt niemand anders binnen hoor!
    Ik zag mezelf daar liggen met dat ding tussen mijn benen en moest toch wel erg lachen!

13. maaikiexxx

maaikiexxx Bekend lid

11 jul 2008
    734
    1
    0
    Secretaresse
    he meiden, ik heb nog een grappig verhaal. Een kennisje van een vriendin ging jaren terug voor de allereerste keer naar de gyn. Toen de gyn zei "u kunt zicht van onder uitkleden" heeft ze alleen haar rok en ondergoed uitgetrokken. Haar laarzen (met hoge hak) heeft ze aangehouden, en is zo in de beugels gaan liggen. Nou je ziet het al voor je......het lijkt dan meer op een sm standje met die hoge laarzen en ik je blote kont. Achteraf heeft ze er natuurlijk erg om moeten lachen, want iedereen trek toch zijn schoenen uit bij de gyn haha

greetz Maaike

14. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    :)

15. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Wat een grappig onderwerp, leuk dat dit ingebracht werd. Is weer eens wat anders dan hoop en teleurstellingen. Ik ben altijd kaal en scheer het altijd even bij. Ik ben eigenlijk nog nooit bang geweest dat ik een scheet zou moeten laten, nu ik erover nadenk. Waar ik me nou wel weer zorgen over maak, dat mocht ik ooit het geluk hebben zwanger te worden en dat wanneer je ligt te bevallen, je ineens een grote drol draait..! En dat je vriend dat dan ziet ofzo, lijkt me nou helemaal niks. Ik weet dat je dan wel iets anders aan je hoofd hebt en dat het vaker gebeurd, maar toch. Lijkt me helemaal niks.
    Ben ook wel eens bang dat wanneer ik later op de dag een afspraak heb, ik niet helemaal fris meer ruik, dat lijkt me ook vreselijk. Neem nu altijd maar van die lactacyddoekjes mee en ga dan vantevoren even naar de wc. Wat doen anderen?

16. Zora

Zora VIP lid

12 jun 2007
    11.369
    2
    36
    Haha ja daar ben ik ook altijd bang voor Leonizzie. Tot nu toe ben ik altijd nog op tijdstippen geweest waarmee ik eerst kon douchen. En anders zou ik ook gewoon lactacyd doekjes meenemen.

17. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Toen ik voor het eerst ongesteld werd heeft mijn moeder me eigenlijk direct geleerd om altijd een verschoning bij me te hebben. Dat is me bijgebleven en ik heb dus ook altijd een schoon broekje in een (onopvallend) vakje in mijn tas. Altijd handig voor de zekerheid. Als je je op een toilet even opfrist met een doekje of wat papier en water ben je altijd weer helemaal "good to go"

18. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Ik heb altijd lactacyd doekjes mee.
    En als ik weet dat ik een afspraak heb, neem ik altijd een washandje mee in een boterhamzakje, zodat ik me lekker even kan opfrissen op het toilet.

HIhi en die drol tijden de bevalling heb ik ook wel een verhaal over :
    Een vriedin van mij, moest ook bevallen, en ja er kwam dus ook wat mee, zegt haar man, bah dat stinkt, waarop de verloskundige zei :
    ja meneer, ontlasting ruikt nou eenmaal niet naar rozeblaadjes
    hihihi

liefs gobje

19. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Hahaha, Die vind ik wel leuk ja. Toch hoop ik echt dat het mij niet gebeurd hihi

20. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Bij mijn vriendin gebeurde dat ook tijdens de bevalling en haar vriend vond het zo erg voor haar dat hij ging helpen met opruimen! Ahhhhh wat een schatjes zijn het soms he?!

Deel Deze Pagina