Bikinilijn en onderzoeken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nuage, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik zou me tegenover mijn man helemaal niet schamen, ik zou me juist meer op mijn gemak voelen als hij naast me zit (gedeelde smart en zo). De vorige keer waren we samen voor de eerste keer naar de gyn en toen ze ging kijken gingen we naar een afgeschermd gedeelte en is mijn man aan het bureau blijven zitten, maar het had me niks uitgemaakt als ie mee was gekomen.

En voor mezelf vind ik het geen probleem, ik weet waar ik het voor doe.

2. kiddo81

kiddo81 Actief lid

12 apr 2008
    121
    0
    0
    Hahah! Wat grappig dit! Heb me inderdaad de vorige keer al eens afgevraagd hoe andere mensen dit nou deden. Ik scheer me ook helemaal kaal, voelt voor mij wat schoner en netter aan allemaal. Maar had bij de gyn wel een beetje een ongepast gevoel.. alsof ik daar lag om hem te verleiden ofzo.. terwijl ik ook wel weet dat hij dat waarschijnlijk helemaal niet denkt!

Ik vind het toch nog steeds een interessante beroepskeuze voor een man om gyn te worden.. ;)

3. angelbaby

angelbaby Fanatiek lid

Grappig topic :)

Ik heb daar dus ook al vaker over nagedacht... Ik ga altijd voor we naar het ziekenhuis gaan in de douche en dan nog even een keer scheren en wassen.

Persoonlijk zou ik dat niet kunnen om meteen uit mijn werk te gaan. Zou me dan niet op mijn gemak voelen.

4. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Wij hebben een vrouwelijke gyn, maar vandaag was dus mn man de sjaak.
    Hij moest gecontroleerd worden en dus met de billen bloot.
    Ze keek niet raar, haalde geen wenkbrauw op en blooste ook niet toen ze zag dat ie geschoren was.
    Denk dat een (mannelijke) gyn dat dus bij vrouwen die zich scheren ook niet zal doen.
    Voor vrouwen is het toch nog net iets normaler als voor mannen.

Kijk, als je er nou glittertjes op gaat plakken ofso is het een heel ander verhaal :)

Ik ben trouwens wel altijd bang dat ze raar opkijken van mn piercing :oops:
    Maar tot nu toe nog geen opmerkingen gehad.

5. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Glittertjes? Hmm, misschien een leuk idee voor met de kerst of oudjaarsavond? ;o)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Glitters...!
    Das inderdaad wel een giller ja, als je dat eens voor de fun zou doen.

Ik ging ook altijd fris en fruitig heen hoor!
    Schoenen keurig uit (jammer van die zweetvoeten!)
    De grasmat keurig bijgehouden / weggeschoren (hou van afwisseling ;))
    en scheetloos de echo ondergaan!
    Ik ben een braaf patientje volgens mij ;)

Mijn man:
    Die vindt alles was ze met me hebben uitgespookt niet fijn. Puur omdat hij het voor mij zo ellendig vindt. Ik denk nog steeds dat hij het allemaal erger vindt dan ik.

Elmo

*wat vreselijk verdrietig trouwens, die miskraamverhalen. Hoe confronterend en ellendig voel je je dan zeg....*

7. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Ja dat was niet echt een prettige tijd en nog steeds (het was in januari) heb ik het er soms moeilijk mee. Tis zo zuur als je na 1,5 jaar eindelijk zwanger bent en het gaat dan mis. En nu 10 maanden verder nog niks. En volgens mij voel ik de RD voor deze maand al weer opkomen :cry:

Maarja, positief denken, volgende week horen we of we verder mogen voor IUI / IVF, dus dan maken we weer een stapje vooruit.

Oh trouwens, als we toch genante verhalen aan het vertellen zijn; ik heb ook een keer kramp in mijn teen gehad tijdens 1 van de echo's hahaha, was ook een hele fijne timing! Gelukkig kon de gyn er wel om lachen en zei hij dat het waarschijnlijk de spanningen waren :oops:

8. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    Blijft een leuk onderwerp zeker om te weten dat anderen ook onzekerheden hebben waar je normaal niet zomaar met vrienden aan de borrel over begint.

Fairy tale. Dat moet een fijn gevoel zijn dat het jou niks uitmaakt. Alleen bij mij werkt t anders in mij hoofd. Mijn vriend is zeer betrokken en ik hou hem op de hoogte, maar ik wil graag dat ik ook zijn (verleidelijke) vriendin blijf. Dus ik vertel wel iets over bijwerkingen en vruchtbare dagen (hij weet wel wanneer deze zijn, maar maakt hem niet uit hij wil elke dag sex, dus wordt spannender wanneer hij een dagje niet mag). Maar nee! als het gebeurd gebeurd het en ik weet zeker dat hij heel lief reageerd of het niet eens door heeft, maar ik wil niet alleen een mama worden ook gewoon zijn vriendin en ik ben van mening dat je ze niet van alles op de hoogte moet houden. Dus ik vertel hem niet over elk pijntje en neem hem niet mee naar alles, omdat ik het zo wil en omdat ik zoveel verhalen vroeger heb gehoord waarin mannen lichtelijk afknappen. En natuurlijk doe je het met zijn 2en. Mijn vriend wil/of zou het niet erg vinden wanneer ik mijn tampon verwissel waar hij bij is, maar ik wil dat niet.
    Ik ben zelf ooit bij een bevalling geweest en ik vond dat behoorlijk heftig om te zien. Ik kon mij voorstellen dat er dus mannen zijn en dat dus niet meer als iets van hun zien. Misschien daarom. Dus als het even kan... Maar misschien vinden jullie mij gewoon een miep, alleen zo zie en wil ik het. xx

9. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Nee hoor, het is toch maar waar je je prettig bij voelt? Ik heb dat bijv met naar de wc gaan en menstruatie enzo. Ik weiger gewoon om alleen al te plassen waar hij bij is terwijl ik weet dat sommige mensen dat heel normaal vinden, hij staat te douchen, zij zit te plassen. En hij mag bijv ook niet met mij douchen als ik ongesteld ben. Ik wil gewoon niet dat hij dat soort dingen ziet. Zo hebben we toch allemaal onze prive dingetjes!

10. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Dat heb ik ook, als ik ongi ben gaat de deur op slot, dus ook als ik onder de douche sta !

maar manlief gaat meestal wel mee naar de onderzoeken, ik vind het gewoon erg prettig als hij erbij is en stelt me op mijn gemak, en houd lief mijn hand vast als dat nodig is.
    Op de één of andere manier weet hij dat altijd precies goed te timen, maar we zijn dan ook echte soulmates....

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hier ook een man die eigenlijk altijd mee gaat hoor! Gelukkig.
    Als we een baby in bed konden maken zou hij er toch ook bij zijn...!

12. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    ja idd
    zo voelen wij dat ook
    dan heeft hubbie toch het idee dat hij nog een beetje meewerkt eraan he
    behalve alleen het potje vullen :oops:

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja precies, hier net zo.
    Tuurlijk, die ellendige echo's in eigen cyclus deed ik wel zelf (tenzij hij gewoon mee kon).
    Maar al het andere was hij, gelukkig, bij.

14. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    wij denken er net zo over !

Maar dat van die glitters moet ik maar eens uit proberen haha, en dan durfen zeggen : fijne feestdagen :)

15. Elmo

Elmo Niet meer actief

*proest*

16. cjpt

cjpt Fanatiek lid

16 jul 2008
    2.447
    1
    0
    Zuid Holland
    Hahahaha, ja ik zie mezelf dat ook echt met de feestdagen al doen. Dat is een voordeel van al dat geklus om zwanger te worden. We praten makkelijker over sex en lachen er vooral ook erg om. Glitters here I come!

17. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    ik heb alleen een busje giltterhaarlak gevonden hahah, maar dat word m niet ;)
    misschien heb ik nog wel wat glitter body powder, dan zeg ik voor bezoek, ik ga nog even wat poederen

*giechel*

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Of we scheren massaal een bepaald logo'tje :-D
    ZP ofzo..whahaha

19. Goblingglow

Goblingglow Actief lid

8 sep 2008
    369
    0
    0
    Achterhoek
    Whahahaha

strak plan !

ik ben helemaal voor, ik zie die artsen al denken, ZP , ZP wat is toch ZP is dat een nieuwe hype ofzo... :)

20. Elmo

Elmo Niet meer actief

*grinnik*

(laten we meteen extra reclame-materiaal achter in de wachtruimte *denkt aan stickers etc*)

Deel Deze Pagina