Bikinilijn en onderzoeken?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Nuage, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sooner

Sooner Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.338
    0
    0
    Tsjonge, dat is me ook een verhaal. Beterschap. Enne, zo zie je maar weer er zijn situaties dat schaamte helemaal niet belangrijk is! Kus je vriend maar eens extra.

2. Leonizzie

Leonizzie Fanatiek lid

8 okt 2008
    2.448
    0
    0
    Jeugbeschermer Bureau Jeugdzorg
    bedank voor jullie lieve reacties! ja ben erg blij met hem en hij liet me weten zelfs mijn billen te willen afvegen. Want ja jullie begrijpen dat dat nu mijn issue is. Ik mag niet van t bed tot zo. en ik lig hier al vanaf zo. dus ik zal vanavond weleens moetn. Ze willen me al laxeermiddelen geven. Maar ik WIL NIET op bed poepen terwijl er mensen op de kamer liggen. Ik moet steeds huilen als ik dat bedenk. en ook dat mijn 2e ronde Clomid wel zal worden uitgesteld want ik zal pas in jan. toekomen aan lopen!. Mijn temp blijft trouwens wel hoog, maar als het zo is overleefd het al deze medicatie toch niet. Ach moet niet zeuren als ik maar weer normaal kan lopen. Heb vanmorgen hier wel alles lekker kaal geschoren hihi (hele klus liggend in bed) xx

3. zon1980

zon1980 Bekend lid

16 dec 2007
    915
    174
    43
    hahaha wat een geweldig topic, ik lach me kapot hier.

Dat met die glitters haha ik zie het al voor me! Ik heb dus al twee keer onverwacht een echo gehad. De allereerste afspraak met gyn in het ziekenhuis toen we de bloeduitslagen kregen (wist ik veel...) én nu we doorverwezen zijn naar Radboud voor ICSI kreeg ik daar weer de eerste afspraak een echo. T zag er redelijk uit van beneden volgens mij........Maar had liever even opgefrist haha.
    En ik vind zweetvoeten vervelender zelf........die bungelen namelijk écht dichtbij de arts dan.

Deel Deze Pagina