He meiden, Ik zit me een beetje zorgen te maken. Ik heb dinsdagnacht om 24.00 uur pregnyl gezet. Ik kan pas vanmiddag om 17.00 uur voor mijn IUI terecht. Normaal gesproken heb ik 36 uur na de pregnyl mijn IUI en nu is dat dus 41 uur. Ik voelde mijn ei deze ochtend al, dus nu ben ik bang dat het een beetje te laat is. Hoe lang blijf je ongeveer vruchtbaar na je ei? Liefs Maaike
Als je eisprong is geweest, dan is de eicel nog ongeveer 4 uren daarna te bevruchten. Dat je je buik voelt, hoeft niet te zeggen dat je eisprong al is geweest, hij kan ook nog in aantocht zijn. Maar 41 u na je Pregnyl-injectie is inderdaad aan de late kant... Succes en ik hoop op goed nieuws over twee weken!
een eicel leeft 24 uur waarvan ie 10 uur optimaal te bevruchten is dat is mijn altijd gezegt. Op zich vind ik 41 uur ook wel lang maar het kan ook zijn dat ie bezig is met springen en dat ie nog niet eens gesprongen is.
Er is niks aan de hand. Ik heb toen op maandagavond om 19.00 uur de spuit pregnyl laten zetten en heb pas woensdagmorgen om 12.00 de inseminatie gehad. En nu 28 weken zwanger. Ik dacht dat ik ook vanalles voelde op dinsdag maar ik denk dat je er meer oplet dan normaal. Veel succes.
okey ik wacht het gewoon even af. Ik was ook een beetje bang dat ze in het zkh de tijd van de pregnylinjectie fout hadden. Het is misschien wel een beetje aan de krappe kant. @Noetje. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Na hoeveel IUI's was je zwanger? Liefs Maaike
Maaikiexxx: Wij hebben het geluk gehad om na de eerste iui gelijk zwanger te zijn.Ik zie dat je ookal een zoontje hebt.Ben je van hem wel op de natuurlijke manier zwanger geraakt? Zal over een uurtje een kaarsje voor je opsteken. Liefs Noetje
Hoi meiden, Ik ben weer terug uit het zkh. Volgens de ferti arts was het geen enkel probleem dat er wat meer tijd tussen zit. Nog bedankt voor jullie antwoorden, ik zat me even goed druk te maken. Het zou zonden zijn als je een maand voor niets gespoten hebt. @Noetje: Bij mijn zoontje heb ik een aantal maanden clomid gebruikt en op die manier zwanger geraakt. Ik heb toen ongeveer 1,5 jaar in de MMM gezeten. Wat fijn dat je bij de eerste IUI zwanger bent geraakt. Bedankt voor je kaarsje. Ik hoop dat het geholpen heeft en dat ik over 14 dg postief test. Ik laat het je zeker nog weten. Liefs Maaike