Dames, even een heel praktische vraag.. Hoe scheren jullie je bikinilijn als je buik eenmaal te dik is geworden om nog fatsoenlijk zicht te hebben? Spiegel? Op de tast? Manlief inzetten? (Dat laatste lijkt me trouwens ten eerste nogal ongemakkelijk en ten tweede eng omdat ik bang zou zijn dat hij me snijdt, hij heeft tenslotte geen ervaring met bikinilijnen ) Ik wil wel graag de zaak een beetje op orde houden daaronder, met name omdat ik dat zelf prettiger vind voelen, en ook wel een beetje om toonbaar te blijven Tot nu toe hang ik links en recht om mijn buik heen, maar t lukt niet zo goed meer
Op de tast vooral eigenlijk... Maar merk dat het best lastig begint te worden nu en dat er af en toe ook wel eens een plukje blijft zitten... Scheer nu ook nog vooral onder de douche, maar denk dat ik het van de week weer eens liggend op bed ga proberen voor de laatste haartjes en dan met een spiegeltje erbij
Hier voel ik me ook steeds vaker edward sciccorhands hahaha, nog 4 weekjes te gaan en het word steeds moeilijker idd. Ik doe het gewoon op gevoel, of je zet een spiegeltje neer. Ik vind het ook niet prettig als vl het zou moeten doen, ondanks dat hij in de zorg werkt en het zo vaak heeft gedaan .. Ik doe het toch liever zelf dus ik begrijp je goed.
Op de tast. Wel goed checken met een spiegel achteraf. Vd week lachte m'n vriend me uit want er zat nog ergens een verdwaald plukje hahaha
Ik laat het altijd waxen. Deed ik voor de zwangerschappen ook al. Maar tijdens was het helemaal ideaal!
Herkenbaar Bikinilijn op de tast. Ik heb besloten dat het echt niet helemaal perfect hoeft te zijn. Twee weken geleden benen met epilady gedaan en dat doe ik over 2 weken weer. Dan blijft dat ook netjes. Het gaat allemaal nog net duurt alleen wat langer allemaal
Heb er nu nog geen ervaring mee maar ik zou het met een spiegeltje gaan doen! Mocht het echt op alle andere manieren niet meer gaan dan zet ik manlief in
Bij de eerste heeft mijn man mij keurig bij gehouden, hij weet per slot van rekening best hoe een scheermes werkt, hij gebruikt hem zelf ook elke dag. Ik had er totaal geen probleem mee dat hij het voor mij deed
Hihi, dit vroeg ik mij dus ook al af. Hier gewoon op de tast, maar zelfs dat wordt al wat lastiger. Nou ja, nog een paar weekjes......
Haha wat een grappige reacties. Voorlopig is het meest voorkomend dus op de tast, al dan niet met nacontrole met spiegel en verdwaalde plukken :-D
Ik deed het ook op gevoel maar daar was ik niet echt een ster in ik keek dus ook nog even in de spiegel. Maar ik scheer t nooit, ik gebruik creme!
Ik kan nu al niet meer over mijn buik heenkijken. Ik doe het voor de zekerheid met een ladyshave zodat ik mezelf niet kan verwonden... Nacontrole door mijn man Voordat ik zwanger werd liet ik me ook waxen maar sinds ik clomid gebruikte kreeg ik daar extra uitslag van. Nu met al die extra hormonen ook nog maar ff wachten tot de baby er uit is
Ik vroeg me gister hetzelfde af toen ik onder de douche stond. Nu kan ik nog links en rechts van m'n buik kijken maar over paar weekjes niet meer
oh wat erg, ik had het gister voor het eerst dat het lastig werd en dat je je buik aan de kant wil duwen kon me er vroeger nooit iets bij voorstellen dat het lastig scheren zou zijn, hahah. Nu ineens wel ; ) Ik vind in bad het makkelijkst, je drijft een beetje op het water naar boven en dan scheren.