Bikinilijn scheren met dikke buik?!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MammieVanSammie, 19 mei 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Dames, even een heel praktische vraag..
    Hoe scheren jullie je bikinilijn als je buik eenmaal te dik is geworden om nog fatsoenlijk zicht te hebben?
    Spiegel? Op de tast? Manlief inzetten? (Dat laatste lijkt me trouwens ten eerste nogal ongemakkelijk en ten tweede eng omdat ik bang zou zijn dat hij me snijdt, hij heeft tenslotte geen ervaring met bikinilijnen :D)
    Ik wil wel graag de zaak een beetje op orde houden daaronder, met name omdat ik dat zelf prettiger vind voelen, en ook wel een beetje om toonbaar te blijven ;)
    Tot nu toe hang ik links en recht om mijn buik heen, maar t lukt niet zo goed meer ;)

2. an12

an12 Actief lid

3 dec 2011
    487
    0
    16
    Vrouw
    huismama
    overijssel
    Ik doe alles gewoon op de tast, en daarna check ik even met een spiegeltje..:D

3. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Op de tast vooral eigenlijk... Maar merk dat het best lastig begint te worden nu en dat er af en toe ook wel eens een plukje blijft zitten...
    Scheer nu ook nog vooral onder de douche, maar denk dat ik het van de week weer eens liggend op bed ga proberen voor de laatste haartjes en dan met een spiegeltje erbij :)

4. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.144
    23.228
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Ik heb het maar een beetje op de tast gedaan, haha.

5. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

28 sep 2014
    1.001
    2
    0
    Hier voel ik me ook steeds vaker edward sciccorhands hahaha, nog 4 weekjes te gaan en het word steeds moeilijker idd.
    Ik doe het gewoon op gevoel, of je zet een spiegeltje neer. Ik vind het ook niet prettig als vl het zou moeten doen, ondanks dat hij in de zorg werkt en het zo vaak heeft gedaan .. Ik doe het toch liever zelf dus ik begrijp je goed.

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Gewoon op de tast, gaat prima ;)

7. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Op de tast. Wel goed checken met een spiegel achteraf. Vd week lachte m'n vriend me uit want er zat nog ergens een verdwaald plukje hahaha

8. Boommm

Boommm Niet meer actief

Ik laat het altijd waxen. Deed ik voor de zwangerschappen ook al. Maar tijdens was het helemaal ideaal!

9. Laub

Laub Actief lid

17 okt 2014
    175
    0
    0
    NULL
    NULL
    Op de tast, ik kijk het niet na met de spiegel, dus het zal er wel niet uitzien haha

10. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Herkenbaar :D Bikinilijn op de tast. Ik heb besloten dat het echt niet helemaal perfect hoeft te zijn. Twee weken geleden benen met epilady gedaan en dat doe ik over 2 weken weer. Dan blijft dat ook netjes.
    Het gaat allemaal nog net ;) duurt alleen wat langer allemaal:p

11. blondie21

blondie21 Bekend lid

15 mrt 2015
    611
    0
    0
    turkije
    Heb er nu nog geen ervaring mee maar ik zou het met een spiegeltje gaan doen! Mocht het echt op alle andere manieren niet meer gaan dan zet ik manlief in :D

12. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hier ook op gevoel en daarna even nakijken in de spiegel. Ik doe het wel altijd onder de douche.

13. mammierdam

mammierdam Actief lid

7 apr 2015
    128
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste heeft mijn man mij keurig bij gehouden, hij weet per slot van rekening best hoe een scheermes werkt, hij gebruikt hem zelf ook elke dag. Ik had er totaal geen probleem mee dat hij het voor mij deed

14. droombeebje

droombeebje Bekend lid

7 jun 2009
    713
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, dit vroeg ik mij dus ook al af. Hier gewoon op de tast, maar zelfs dat wordt al wat lastiger. Nou ja, nog een paar weekjes......

15. MammieVanSammie

MammieVanSammie Actief lid

30 nov 2012
    395
    2
    18
    Noord Holland
    Haha wat een grappige reacties. Voorlopig is het meest voorkomend dus op de tast, al dan niet met nacontrole met spiegel en verdwaalde plukken :-D

16. VSC

VSC Niet meer actief

Ik deed het ook op gevoel maar daar was ik niet echt een ster in :D ik keek dus ook nog even in de spiegel.
    Maar ik scheer t nooit, ik gebruik creme!

17. 1981Mama

1981Mama VIP lid

8 apr 2015
    5.989
    1.439
    113
    Ik kan nu al niet meer over mijn buik heenkijken. Ik doe het voor de zekerheid met een ladyshave zodat ik mezelf niet kan verwonden... Nacontrole door mijn man :)

Voordat ik zwanger werd liet ik me ook waxen maar sinds ik clomid gebruikte kreeg ik daar extra uitslag van. Nu met al die extra hormonen ook nog maar ff wachten tot de baby er uit is

18. fitty

fitty Bekend lid

9 jun 2014
    913
    0
    0
    Ik vroeg me gister hetzelfde af toen ik onder de douche stond. Nu kan ik nog links en rechts van m'n buik kijken maar over paar weekjes niet meer

19. Minimi12

Minimi12 Actief lid

8 sep 2013
    354
    0
    16
    Op de tast en erna vragen aan mijn vriend of goed gelukt is haha. Als er nog wat zit zegt die het

20. boompje

boompje Actief lid

14 feb 2013
    204
    0
    0
    NULL
    NULL
    oh wat erg, ik had het gister voor het eerst dat het lastig werd en dat je je buik aan de kant wil duwen:D kon me er vroeger nooit iets bij voorstellen dat het lastig scheren zou zijn, hahah. Nu ineens wel ; )
    Ik vind in bad het makkelijkst, je drijft een beetje op het water naar boven en dan scheren.

Deel Deze Pagina