Hoi meiden, Ik heb zo'n moeite met kleding deze zwangerschap.... Voel mij nergens prettig in! Nu wil ik van de week wat nieuwe dingen aanschaffen maar ben een beetje inspiratieloos.... Ik heb al best wel een buikje, duidelijk te zien dat ik zwanger ben. Ben klein (1.56) en heb grote borsten (nu helemaal). Dus dat maakt alles als snel pompeus. Voel me overal "dik" in op het moment, dus alle tips en ideeën zijn welkom!! Ik ben absoluut niet van de positiekleding (behalve broeken), bij mijn zoontje ook nooit gedragen. Ik houdt wel van hippe kleding en volg graag de laatste trends op modegebied.... Dus meiden, als jullie leuke foto's hebben? Ze zijn zeer welkom!!!
Ik snap je helemaal, ben ook niet van de positiekleding ik had vooral heel wat leuke vestjes, spijkerjasje zn dingen en dan van die basic topjes en singletjes dat combineerde ik vooral toen ik al een dikke buik had met een leren bandje wat ik boven mn buik knoopte. Nu de zomer eraan komt is een basic maxi jurk of 3/4 ook erg leuk.
Lunap, vind juist de positiekleding niks aan.... Totaal niet mijn stijl. De broeken gaan nog wel maar de rest vind ik echt vreselijk. Loirinha, dankjewel voor je tips! Droeg jij in het begin meteen strakke topjes? Vind het nu zo lastig, met wat wijders lijk ik vooral dikker (ipv zwanger 😜 en met een strak topje weet ik het ook niet zo goed. Zullen ook vast de hormonen zijn 😁. Vind dat wel echt een groot nadeel van zwanger zijn..., (natuurlijk ben ik mega dankbaar voor deze zwangerschap!!!)
Ik ben fan van de basic stretch topjes van VILA: vallen wat langer en rekken eindeloos mee dus draag ze nu nog. Op dagen dat ik mn buik wat wil verhullen grote sjaal om en op dagen dat ik wil showen soms met buikband. Op mn werk colbertje erover. Maar hoe verder in de zwangerschap, hoe fijner positietopjes toch worden.. die zijn gewoon gemaakt voor een dikke buik, normale kleding wordt toch te kort of te strak (sommige jurkjes uitgezonderd). Misschien ook een verder kijken dan de prenatal, bijvoorbeeld op asos.com? Die hebben best een leuke positielijn..
Bedankt!! Die heb ik inderdaad ook, zitten heerlijk en zijn mooi lang idd. Asos.com heb ik al gekeken, vind er niet super leuke dingen tussen zitten. Misschien komt dat nog. Heb bij zalando wel een super gave jeans van topshop gekocht, ook een positiebroek. Ik mis alleen de creativiteit op het moment, kom niet verder dan een broek met langer topje en jasje/vestje... Misschien om een beeld te geven van welke merken (dus welke stijl) ik meestal draag: nikkie, supertrash, zara, bydanie, iro, Patricia Pepe.
Ik snap je wel, want ik vind de meeste positiekleding ook verschrikkelijk. Ik draag de broeken van h&m mama. En joggingbroeken van primark en dan gewoon een maatje groter. Tshirts en tops ook van de primark (als dat uitrekt ben je niet veel geld kwijt) en die singlets zitten heerlijk. Met een mamabuikband eroverheen. En dan een leuk jasje.. Of wat langere shirts wat ik toevallig tegenkom. En voor de hete dagen die nog komen (ik hoef nog maar 3 weekjes ) heb ik idd van de primark zo een lange jurk.. Alhoewel ik met al die extra vetjes me daar het minst prettig in voel.
Ik draag ook de basic topjes van Vero Moda. Lekker lang en rekt goed mee. En dan een skinny positiebroek van h&m.
Hier ook drama met kleding. Ik draag sinds week 10 positiebroeken en ik ben ze intussen zo ontzettend beu. Ze zitten voor geen meter. Heb er 5 waarvan er eigenlijk maar 1 fijn zit. Heb besloten niks meer bij te kopen en het hier maar gewoon mee te doen die laatste maandjes. Nu met het mooiere weer draag ik weer meer mijn gewone kleding. Heb een aantal lange rokken en jurken die ik gewoon aan kan. Op werkdagen draag ik meestal een positiejeans met een basic top (niet positie, heb veel tops die langer vallen) met een vestje of jasje erover. Heb een paar positieshirtjes maar vind t helemaal niks. Allemaal een beetje hetzelfde..
Jurkjes met een verhoogde taille? Dus de lijn net onder je borsten. Staat mooi en ruimte voor je buik. Bij de c&a geloof ik.