haha hier al lang niet meer normaal mogelijk. manlief vind ik veel te eng om zoiets toe te vertrouwen haha. heb het maar opgegeven... en trouwens, het kan beter schoon dan bijgeschoren zijn toch
Dat laten waxen lijkt me helemaal niet prettig. Zit iemand constant naar je doos te staren en er nog aan te zitten ook. Bij een bevalling is dat prima, dan is dat nou eenmaal nodig. Maar het lijkt me best ongemakkelijk. Vooral de eerste keer. Hier deed ik het in bad. Vond ik het makkelijkste.
Meerdere dames dus aan de crème, lijkt me ook wel handig. Welk merk gebruiken jullie, ik ken alleen Veet. Vind het wel een beetje tricky 'down there'.. Zo'n crème is toch best wel agressief, of niet?
Ik vind het wel een goeie vraag �� Ik ben nog niet zover maar had er wel al eens bij stilgestaan. Of ik het mijn man zou laten doen, weet ik niet. Wat als hij dan eens een sneetje maakt? Ik denk dat ik het ook eerder op de tast zou doen ��
Ik heb het mijn man laten doen. Eerst een beetje ongemakkelijk, maar het is ook weer niet alsof hij het daar nooit gezien heeft ofzo.
Ik gebruik Veet, de variant voor de gevoelige huid. Mag inderdaad eigenlijk officieel niet op intieme zone maar alles word binnen 5 minuten superglad, alles is weg dus dat vind ik erg mooi. Alleen beetje uitkijken met te lang laten zitten of creme dat te lang open ligt, heb 1x brandwondjes opgelopen
Op de tast.. Denk dat ik voor de bevalling nog even een spiegeltje erbij pak Gewoon voor mijn eigen gevoel..
Op de tast tot ruim 41 weken. Op de dag van de geboorte zelfs nog snel even bijgewerkt toen de weeën begonnen.
Hier ook op de tast. Van de week bleek bij nacontrole in de spiegel dat het wel een beetje scheef was... tot groot vermaak van ml...
Hier deed ik het ook op de tast en daarna keek ik in de spiegel of het allemaal netjes was, dat lukte eigenlijk wel heel erg goed.
Ook op de tast.. manlief wil het niet doen, die krijgt al de zenuwen als hij het mij ziet doen, blijkbaar ziet het er erg gevaarlijk uit Heb mezelf laatst wel een keer gesneden, auw..
bij dl ben ik er met 37 weken mee gestopt.. zag niks meer en ml had ik al eens eerder voor de gein laten doen.. nou dat deed ie een beetje te voorzichtig dus deed het pijn! nu weet ik het nog niet hoe en of ik het deze keer ga doen.. ik ben heus de eerste en de laatste niet die de vk ziet met wat haren erop..
Vorige zwangerschap heb ik het laten waxen. Ik denk dat ik daar binnenkort weer mee begin. Ideaal vond ik dat, maar door de drukte de afgelopen tijd weer geschoren ipv naar de waxdame. Nu scheer ik nog maar ik kan het niet goed meer zien en krijg het niet meer helemaal glad.
Op de tast/gevoel gaat het bij mij niet. Dus ik ga maar eens een spiegel kopen hiervoor, want ik wil toch wel dat ik een beetje toonbaar blijf haha. Voor vandaag niet gelukt, dus heb er maar gewoon ontharingscreme voor gebruikt. Vies smerig spul, maar doet t werk wel. Geen idee hoe het er nu uitziet trouwens, want die spiegel heb ik dus nog niet Helaas geen man die ik kan inschakelen, als ik die wel had zou ik dat gewoon doen trouwens!
ik doe het ook op de tast , ben gelukkig niet ZO erg behaard maar vind het toch een prettigere gedachte dat het een beetje netjes voor anderen haha voor mezelf maakt het me momenteel niets meer uit hoe het er daar vanonder uitziet haha ik zie het toch niet vind het gewoon prettiger voor de mensen die er wel moeten op zien hahah
Ik doe het op de tast en heel gek misschien maar helemaal onderop zeg maar doe ik op mn hurken, dan kan ik er beter bij en doe je niet alleen de voorkant goed..