Gouden sieraad

Discussie in 'De lounge' gestart door Novi, 12 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novi

Novi Niet meer actief

Voor mijn verjaardag mag ik een sieraad uitkiezen. Ik draag het liefste goud, maar kan niet echt iets vinden wat me aanspreekt. Iemand tips voor een mooi merk? Ik wil geen gold plated :)

2. JustNice

JustNice Bekend lid

3 jul 2008
    908
    140
    43
    Zuid Holland
    Just Franky

Novi vindt dit leuk.
  3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Nogal lastig inschatten voor ons wat jij mooi vindt. Wat voor soort sieraden draag je nu. Klassiek, modern? Fijn, grof? Wat heb je in gedachten? Armband? Ketting? Ring? Wat mag het ongeveer kosten?

jolien 1986 en Taby vinden dit leuk.
  4. Novi

Novi Niet meer actief

Geen idee op dit moment :D dus ik wil wat merken bekijken om te zien of er iets uitspringt voor mij.

5. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Maar wat draag je nu? Klassiek of modern?

6. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Juist als je geen idee hebt wat je wilt, is het een idee om langs een goudsmid te gaan? Zij kunnen goed kijken wat bij je zou passen en evt ook samen met jou een ontwerp maken.
    Daarnaast heb je dan echt een origineel sierraad.

Paardenbloem vindt dit leuk.
  7. RachelleNM

RachelleNM Fanatiek lid

19 aug 2015
    3.329
    2.135
    113
    Vrouw
    Wij gaan dan naar Antwerpen; diamantstad van de wereld :D Kun je hele mooie dingen kopen!

DQueen vindt dit leuk.
  8. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

#8 jolien 1986, 13 jul 2019
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jul 2019
    Ik draag ook alleen maar goud.

Zoek je iets voor dagelijks of voor afwisseling?

Heb een prachtige snake ketting (van Geel een wit goud) die ik dagelijks draag.
    Chique en tijdloos.

Verder aantal simpele oor ringen die wissel ik vaker af :)

Ik koop graag in Turkije (ben altijd jarig op vakantie) goedkoper, veel keus, en vanalles mogelijk. :)
    In Nederland laat ik wel de slotjes extra goed solderen door een kennis. En vermijd iets met stenen daar omdat setting vaak niet tof afgewerkt is.

Zinzi vind ik wel leuk merk trouwens

9. DQueen

DQueen Niet meer actief

Juwelier Vedder & Vedder heeft hele mooie gouden sierraden die gepersonaliseerd kunnen worden. Ik heb voor moederdag een mooie ketting gehad met hanger eraan met de initialen van de kinderen. Verder ben ik gek op sierraden van Mi Moneda (sommige daarvan zijn echt goud ipv platad).

10. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Ik houd zelf van antieke gouden sieraden. Vind het leuk als er een verhaal achter zit. Misschien is dat iets voor je?

11. SDonya

SDonya Niet meer actief

Ik ben echt fan van Diamond point. Mooie gouden sieraden met kleurstenen en diamanten zijn mijn favoriet en hun hebben daar een hoop keuze in.

12. Novi

Novi Niet meer actief

Bedankt voor de merken! Ga ik eens rustig bekijken. Ik zoek wel iets voor dagelijks inderdaad. Dus daardoor niet een al te aanwezig sieraad. Vedder & Vedder heb ik weleens bekeken. Ik dacht dat zij met name goldplated hebben. Ik zal nog eens kijken.

Deel Deze Pagina