bikinilijn

Discussie in 'Gezondheid' gestart door RMeenakshii, 18 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Ik weet niet of dit hier hoort maar hoe doen jullie dat met je bikinilijn. Ik vind het persoonlijk niet zo fris als iedereen daar straks op zit te kijken en daar een bos hangt. haha iemand een idee? Ik vind het een eng idee om mijn man het te laten doen en zelf lukt het eigenlijk bijna niet meer.

Weten jullie of je ook ontharingscrème mag gebruiken?

2. Twixie

Twixie Bekend lid

7 okt 2013
    848
    2
    18
    NULL
    Rotterdam
    Grappig dat je het zegt! Ik kan daar beneden dus niks meer zien, dus moet het op gevoel... al moet ik zeggen dat het me best goed af gaat :) ha ha ha.

Gisteren vriend lief gevraagd om assistentie want het lukte me niet en raakte gefrustreerd! Over ontharingscrème... Dat is een goeie, zou het niet weten eigenlijk

3. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Rustig zittend in de douche met een spiegel voor me. Tegen lief zeggen dat hij een half uurtje niet moet storen wanneer ik met messen ga spelen ;)

4. Brisje

Brisje Actief lid

15 jan 2014
    238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gewoon je vriend laten doen... Mannen scheren sinds hun 12/13 de? Die hebben meer ervaring met scheren en gevoelige huid dan wij vrouwen... Tenminste met dat argument heeft mijn vriend mij over de streep getrokken... Al voor mijn zwangerschap. En hij vindt het nog leuk ook om mijn bikinilijn te scheren :p en ik blijf het dood eng vinden als hij bezig is, maar op 1 sneetje na nog nooit gehavend uit de strijd gekomen en dat kan ik niet altijd over mijn eigen kunsten zeggen....

5. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    oh gossie straks moet ik niet naar het ziekenhuis voor de bevalling maar voor wat anders hahahaha

6. mysteriousgirl1

mysteriousgirl1 Fanatiek lid

23 sep 2013
    1.303
    0
    0
    Amsterdam
    Je hebt speciale ontharingscreme voor je bikinilijn (gewoon van Veet) en die kan je dus gewoon gebruiken down there ;)

7. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    moet zeggen dat ik het toch wel eng vind hoor als hij daar beneden bezig is. toch is het een moeilijk plekkie om te scheren hihih

maar niemand ervaring met ontharingcreme?

8. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    aaah okee dankjewel kijken of dat makkelijker is hahaha.

9. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Daarom vooral je tijd nemen hihi :D

10. ratatosk

ratatosk VIP lid

16 mrt 2010
    5.429
    5
    0
    Ik hang in de douche zowat op mijn kop maar het lukt nog steeds. Dénk ik. Ik ga het straks zien na de bevalling haha!

11. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland

ik kan niet eens bukken laat staan dat me scheermesje op de grond valt hahah.

12. Trotsemama31

Trotsemama31 Niet meer actief

Ik scheer gewoon alles weg en toen het niet meer lukte ging ik in bad liggen kont omhoog en scheren maar haha.

13. roomsoesje27

roomsoesje27 Bekend lid

28 jul 2013
    899
    1
    16
    Assen
    Ik kon het gisteren zelf nog wel en dan eigenlijk alleen maar op gevoel.
    Mocht het echt niet meer willen mag mijn man het doen, het is bij hun daar beneden nog veel ingewikkelder om te scheren als bij ons, dus daar maak ik me niet zo druk om.

14. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Ik kan het ook niet meer zien, maar ik heb wel een aantal manieren waarop het gewoon toch echt wel lukt:

1. Dek de meest precaire onderdelen af met je hand en trek je huid op die manier strak. Daarmee kom je met je scheermesje best een eind.

2. Neem een "kapsel"wat makkelijk in onderhoud is. Geen mooie Gucci G, of een perfect getrimde landingsbaan, maar gewoon kaal of gemilimeterd in totaal oppervlak

3. Gebruik een spiegeltje wat op een standaardje kan staan, zodat je er desgewenst gehurkt boven kan zitten om de details bij te werken.

Et voila: Mooie bikinilijn. Althans, die van mij is prachtig ;)

15. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Ik deed het altijd op gevoel, maar ik wist wel telkens haartjes te missen. Kon me er nooit zo druk over maken: de VK e.d. zien niet anders, en tijdens de weeën had ik wel andere prioriteiten dan mijn bikinilijn :D

16. Lavalamp

Lavalamp Bekend lid

9 feb 2013
    999
    1
    0
    Ik gebruik een spiegeltje. Een verloskundige (niet mijn eigen maar in mijn kennissenkring) vertelde echter dat zij schaamhaar heel normaal vindt hoor. Ze zei zelfs dat je goed moet opletten met infecties (scheren, wondjes, ...)!

Maar goed, ik scheer mezelf dus nog wel gewoon, kan het niet laten. Beetje op gevoel, want zien kan niet meer nee, en ik heb een klein spiegeltje met een staander, wat ik zo afstel zodat ik het allemaal goed kan zien. Vriend zei dat hij het niet nodig vond dat het ik nu allemaal netjes had, maar wil het zelf graag. Dus als er een plukje blijft staan, vind hij het in ieder geval niet erg. :);)

17. soepstengel

soepstengel Fanatiek lid

1 jul 2009
    2.310
    0
    0
    Ik deed altijd maar wat :D
    Gewoon een poging om alles weg te halen hihi.
    Dan vroeg ik aan mij vriend of het een beetje gelukt was ;)
    Maar bij kaal voel je wel of het een beetje gelukt is :D

18. RMeenakshii

RMeenakshii Actief lid

11 feb 2014
    174
    0
    0
    Zeeland
    Wat grappig om het verhaal van iedereen te lezen, Ik heb het uiteindelijk ML laten doen want ik irriteerde me mateloos hahah!! Hij vond het nog best leuk volgens mij xD

19. Toetie froetie

Toetie froetie Niet meer actief

ik scheer het om de 2/3 dagen,gewoon op gevoel.Gaat prima,haar en stoppels vrij ;)

20. Ddana

Ddana Actief lid

27 okt 2012
    181
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben overgegaan op duurdere mesjes, normaal had ik gewoon van kruidvat of etos 10 in een zakje ofzo en dat ging prima maar vanaf een week of 26 maakte ik er een bloedbad van! Nu gebruik ik de mach3 mesjes die ml ook gebruikt en dat gaat een stuk beter, die zijn toch voorzichtiger met mijn velletje dan het goedkopere spul.

Nu de laatste weken mis ik steeds stukjes merk ik maar het gaat me ook steeds minder interesseren moet ik zeggen. Ik moet op de grond ofzo gaan zitten met een spiegeltje erbij, en dan nog behoorlijk onderuit ook anders zie ik nog niets... ik denk dat ik de verloskundige maar gewoon uitzicht op een vrolijk punk kapseltje geef ;)

Deel Deze Pagina