bikini's die een lelijke buik kunnen verbergen

Discussie in 'De lounge' gestart door Renate28, 5 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stef

stef Fanatiek lid

19 apr 2006
    3.084
    31
    48
    Nee bij mijn ook niet sluit me helemaal bij judith aan :p

2. Judith75

Judith75 VIP lid

9 okt 2006
    5.623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    ;)

Ben allang blij dat ik tot nu toe alleen nog maar mn sportbadpak draag om te aquajoggen :p Maar daar zou ik niet bijv. mee op het strand gaan liggen hoor!

3. Gina

Gina Fanatiek lid

20 dec 2005
    1.755
    0
    0
    Ik heb ook een buikje overgehouden na drie voldragen zwangerschappen. Ik doel wel een bikini aan maar dan met zo'n broekje met pijpen. Bij mij ligt het probleem weer wat lager. Als ik een gewoon broekje aantrek dan puilt het een beetje bij de bikinilijn :(

4. Mamavyas

Mamavyas Fanatiek lid

22 mrt 2006
    2.691
    0
    36
    utrecht
    Ik was toevallig vandaag aan het surfen en opzoek naar een badpak die geschikt is. Ze zijn sexy saar! bij mij moet er zeker 10 kilo af voordat ik in zo'n badpak durf te lopen.

Ik heb helaas ook strepen overgehouden, bij zitten ze onder me navel.

5. conny75

conny75 Fanatiek lid

18 jan 2007
    1.881
    0
    0
    tilburg
    Ik heb een foto in mijn album gezet van mijn bikini. Ik heb een stoma en daarom heb ik een badpak of bikini nodig die mijn buik tot over mijn navel bedekt. Een badpak is geen oplossing omdat het zakje van de stoma dan er onder uitkomt omdat die laag zijn uitgesneden.
    Ik zit een beetje raar maar dit was voor mij de eerste keer dat ik naar een zwembad ging sinds ik de stoma heb, ook is het twee maanden na mijn keizersnede. Maar misschien dat jullie het toch goed kunnen zien. Ik heb deze bij de v&d gekocht.

knuffel conny

6. wat een leuk topic. Precies helemaal voor mij gemaakt. Mijn buik is ook helemaall verandert in een tijger/zebra/blubber hoopje. En ik heb er dan nog een tattoo op staan, dus 't is helemaal iets om onder te stoppen nu.

Ik vind die tweede van Sara wel heel leuk, maar mijn borsten zien er niet zo uit als die van haar... Dat komt dus ook niet goed.

Ik volg dit topic in ieder geval.

Ik ga straks winkelen, als ik iets moets tegen komen, laat ik het horen.

Saartje

7. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Bij de H & M kun je topjes en broekjes los kopen, misschien is dat een optie ? Dus een tankini bovenstukje en een soort van hotpant broekje ?

8. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005
    3.597
    0
    0
    Almere
    je hebt nu ook van die strepless badpakken bij de H&M.. met zwart en groen... dies ook wel leuk...

9. mvamberenkeenan

mvamberenkeenan Fanatiek lid

29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    De H & M is ook leuk geprijsd !

10. Saraah

Saraah Fanatiek lid

6 dec 2005