Hallo dames, hoe heet de oefeningen voor de bilspieren? Dat je door je knieën moet gaan en dat je met 30 dagen stevige billen heb? het is een schema
Bedankt dames.... heb de link nu ook Strakke billen met de 30 day squat challenge | Sport: Diversen wie doen er mee met mij vanaf 1 nov?
Dan heb je aan 30 dagen niet genoeg ben ik bang OT: ik wil de poging best wagen *zeg ik nu zonder naar de challenge te hebben gekeken* WHUTT ik vind die 50 squats al veel en dan nog opbouwen naar 250. Ik wil de uitdaging best aangaan. Volgens mij is het super zwaar. Mijn billen zijn in verhouding groter dan de rest dus ze moeten wel stevig en rond blijven (nouja..... eerst eens worden....)
Weet je wat ook een goede oefening is... echt spierpijn. Op je rug gaan liggen, knieën optrekken en dan je bekken van de grond tillen. 3 sets van 12 x en tijdens die 12 keer de grond niet meer raken. PS: voor de mensen die een ab Challenge zoeken (een maand), deze start zondag 1 nov. Kijk bij facebook op Fitlift Budel Ik ga hem doen.
Ja en geen '30 dagen squads', moet je helemaal niet willen joh. Las 1 a 2 keer per week een goede benen (en billen) dag in. Met Squads, lunges, hiptrust en meer bil oefeningen. Onder begeleiding zodat je weet dat je het goed uitvoert en geen blessures op loopt.
Ik zou het gewoon niet doen. Spieren moet je rust gunnen (48 uur). Doe je dit niet heb je hele grote kans op blessures, ook krijgen je gewrichten een behoorlijke klapper. Zeker mensen welke zwaarder zijn. Het is een aanslag op je knieeen.
Die challange is bull shit! Wil je spieren aanmaken, zul je rustdagen moeten plannen en op je voeding gaan letten. Zou het sowieso niet zonder begeleiding doen ivm knie blessure!